Vice. Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Vilka spel kommer egentligen under året som man bara inte får missa? Jag vet bara 3 st: Heavy rain,bioshock 2 och Maffia 2 Vilka finns mer som man inte får missa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Starcraft 2 och Diablo 3, men de kommer nog inte i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Darksiders: Wrath of War Halo Reach Mass Effect 2 Bioshock 2 Heavy Rain Alan Wake Splinter Cell Conviction Crackdown 2 Fable 3 Final Fantasy 13 God of War 3 Bland annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Star Wars: The Old Republic. Bara för att... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Mafia 2 är ju givet Gran Tursimo 5 lär väl bli årets bilspel L.A. Noire, efter att spelet blivit uppskjutet gång på gång så har Rockstar "lovat" att släppa det under 2010, när vet jag inte, men att det blir ett köp vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 (redigerad) Just cause 2 : Dante's Inferno Lost Planet 2 Battlefield Bad Company 2 Dead Rising 2 Redigerad 25 december, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 God of War 3 Final Fantasy XIII Army of Two - The 40th day Fable 3 Fallout - New Vegas Batman - Arkham Asylum 2 Castlevania - Lords of Shadow Metal Gear Solid - Rising Prince of Persia - The Forgotten Sands Är spel som ialafall jag inte kommer missa : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Okej det finns fan ett bra antal som verkar lovande men om jag bara fick välja ett spel nästa år så skulle det nog bli diablo 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Finns bara ett: HEAVY RAIN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Finns bara ett: HEAVY RAIN! Skaffa PS3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Okej det finns fan ett bra antal som verkar lovande men om jag bara fick välja ett spel nästa år så skulle det nog bli diablo 3! Har hört olika, men jag har för mig att det släpps 2011. Mafia 2 är ett måste hur som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Red Dead Redemption tippar jag blir Game of the year, l?tt! Mafia 2 l?r bli fantastiskt, men nu snackar vi ju Rockstar Games Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Definitift Mafia 2! sen.... hum... ah... Mafia 2 alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Heavy Rain, Mafia 2 och L.A. Noire är de jag är mest sugen på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Starcraft 2 och Diablo 3, men de kommer nog inte i år. 2011 verkar det som Diablo 3 kommer. Kan knappt vänta, hoppas 2010 går fort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Mafia II Heavy rain sen måste jag snart införskaffa ett xbox 360 för där e spel jag MÅSTE ha! Splinter Cell Conviction GTA Expansion Packs (vet att dom inte kommer ut 2010 men måste ha dem ändå! ) dessa är vad jag vet nu... spel jag hoppas på att få se nyheter om år 2010 är självklart GTA 5!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Fallout - New Vegas? Kommer ett nytt FALLOUT!?? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 (redigerad) Fallout - New Vegas? Kommer ett nytt FALLOUT!?? :D Japp! Fallout: New Vegas Dom enda spelen jag längtar efter 2010 är väl Mafia II, Red Dead Redemption och möjligen Alan Wake, just nu så ser Red Dead Redemption ut att bli bättre än Mafia II faktiskt. Redigerad 26 december, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Finns bara ett: HEAVY RAIN! Jag är också galet sugen på det efter att ha sett alla svintuffa trailers. Har dessvärre ingen PS3, men ska fan masa mig iväg och köpa en efter årsskiftet bara för det spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 (redigerad) Red Dead Redemption, Bully 2 och Nästa GTA. Redigerad 26 december, 2009 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts