VickeX Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Vad fick du i julklapp? Post here! Själv fick jag en jävla massa kläder. Två tjocktröjor, två skjortor och två tshirts, samt tre jeans. Ett billigt b-igt Xboxspel som jag säkert ska byta in eller någonting och möjligtvis få lite rabatt på Assasins Creed 2 eller annat spel jag tänker köpa, och så tydligen GTA IV till PC av brorsan, genom steam, och lite extra stuff där. Vad fick jag mer? Tror inte att jag fick något mer. Ett par vantar. 500kr av mormor. Så har jag farmor och hennes man kvar som jag ska till på söndag som jag kanske får lite pengar ifrån. God Jul allesammans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 500kr och ett USB minne på 8gb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Hatar den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Jag fick ett par WESC-hörlurar och en tröja från H&M. (kolla klädskåp-tråden för bild). Lite pengar också, väljer att inte berätta hur mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 2000kr och en chokladask. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Fick en ny hårddisk på 1.5tb, kläder och pengar. Tror det var allt... Just ja, en strandvilla också. Sorry, glömde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Hehe, som vanligt så har 90% av Sveriges befolkning öppnat sina julklappar innan min familj. De ligger fortfarande där oöppnade under granen, vi brukar inte öppna dem förrän 11-tiden. Förr var det frustrerande som fan, men nu kunde jag inte brytt mig mindre. Värdet av alla julklappar en person får är typ 100-200 kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 en resa till newyork samt boende för 4 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 * Två biljetter till Maskinen den 26:e * Biobiljetter, två stycken. * Hörlurar * 4100:- * Hoodie * T-Shirt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 en resa till newyork samt boende för 4 dagar. Jag byter min chokladask mot det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Se efter, själv. http://pici.se/thumbs/t_SMvlDJGBO.gif http://pici.se/thumbs/t_bjUThDnBp.gif http://pici.se/thumbs/t_BVWtABAoF.gif http://pici.se/thumbs/t_GPoByPnKY.gif http://pici.se/thumbs/t_qbBmbKVpc.gif http://pici.se/thumbs/t_sqbsWgiyC.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 (redigerad) Bärbara Hårddisk på 500 GibaByte 2 Gigabyte ramminne En papperslapp där det står att jag ska få ett Flashkort till DS när det anlände från Kina Elvis Greats Hits dvs Elvis The Comic Två chokladask Två flaskor tvål, ska jag ta det som om jag luktar äckligt..? Parfym Sommar och Jul med Sune - DVD med Sunes julkalender och Sunes campingsemester, awesome! Morgonrock Presentkort till Stadium, som inte finns i Västervik.. 1200 kronor matthandlare olssons död, en ljudbok. Mötet med det okända, en bok om aliens och liknande. Fångad av hakkorset, en bok om hur det är att växa upp i nazityskland. Alexander, Ödets son. En till bok.... Jag är nöjd som fan, fick allt jag ville ha förutom Modern Warfare 2 som jag kan köpa på mellandagsrean för pengarna jag fick. Redigerad 24 december, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Jeans, tshirts, kalsonger, strumpor, paradisaskar, en väckarklocka, en skjorta, ett biokort och 1200kr. Nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Biljett till Distant Worlds II: more music from Final Fantasy (Stockholms konserthus 12 juni) Extern hårddisk (WD My Passport 500gb) Hörlurar (Bang Olufsen Form-2) Plånbok (Swiss Made) Mew live in Copenhagen DVD Blink 182-flagga (sitter på väggen redan ) Skor (Ben Sherman Cheque Mens) T-shirt från Tshirt Store AIK Dubblisch 2LAX9-t-shirt Tröja (Gant. Hittar ingen bild) Bok (Kejsaren, Kungars död av Conn Iggulden) Bok (99 filmer du slipper se) Långkalsonger Tidningar (senaste numret av Q Magazine och Fotosidan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Öppnar klappar imorgon och på tisdag. I'll be back! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Blink 182-flagga (sitter på väggen redan ) Ååh! Lust att lägga upp en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Gamingmus, Ipod Nano, Xbox Live 12 månader, Kläder & Pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Gamingmus, Ipod Nano, Xbox Live 12 månader, Kläder & Pengar. Men inte ska du få presenter! Du ska endast ha kakor och mjölk i USA och gröt i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Nah, började bli uttjatat så fick det där istället. Helt okej om du frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 (redigerad) Vi tog julklapparna lite tidigare istället. Jag fick en mössa, Prince of Persia och två serietidningar. Edit: MyStiC: 4100? Herrejösses... Redigerad 24 december, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts