Gof Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 (redigerad) Ett användarkonto till Steam som bara är liggandes! Är inte exakt säker på spelen, vet att counter-strike finns dock. Namn: mikaellasu@hotmail.com Lösenord: kobrakalle god jul http://data.fuskbugg.se/skalman01/juligt2.jpg Redigerad 23 december, 2009 av Gof 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Sådär ser det ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Dude, jag snor kontot sen för att testa team fortress classic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Dude, jag snor kontot sen för att testa team fortress classic Det är tråkigt... Varför ger du bort kontot, du kunde säkert få 100-200 kronor för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Vill man vara snäll så ger man det till min bror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Det är tråkigt... Varför ger du bort kontot, du kunde säkert få 100-200 kronor för det. För att vara snäll och glad tomtenisse? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Kan hur många som helst använda sig av kontot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Kan hur många som helst använda sig av kontot? Nej, en åt gången endast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Hoppas ingen byter lösenordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Hoppas ingen byter lösenordet Häh, säg till om nån gör't! Min mail är som... sådär verifierad så man kan inte byta. lolol. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Tack! Muahahahahha skall anväda det flitigt! Gissa vart jag skall spela! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Tack! Muahahahahha skall anväda det flitigt! Gissa vart jag skall spela! :D I Thailand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 (redigerad) I Thailand? Nej, på GK Hahahaahaha Reason: Hur många som helst. Synd om grabben egentligen, social kompetens som en amöba o samma IQ... :D Redigerad 24 december, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Finns inte CZ på're ju ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts