xstreem Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Kan jag få problem med datorn om jag har flertal anti-virusprogram på datorn? Har funderat på att ha Malware's Anti-Malware, Spybot - Search and Destroy, och Spyware Doctor. På datorn har vi sedan innan Norman Anti-virus också. Är det några problem att ha alla dessa program samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 (redigerad) Kan jag få problem med datorn om jag har flertal anti-virusprogram på datorn? Har funderat på att ha Malware's Anti-Malware, Spybot - Search and Destroy, och Spyware Doctor. På datorn har vi sedan innan Norman Anti-virus också. Är det några problem att ha alla dessa program samtidigt? Ja, speciellt Antivirus system (som Norman). Inte så mycket mellan Anti spyware och sådant. Men Anti virus program (kompletta sådana) brukar också kolla efter spyware och skit i minnena, då kan det bli krock mellan 2 anti virus system. Det som hände mig mellan Norton och Norman var att båda såg varandra som virus och hela datorn vart ett krigsfält. MEN det gäller då dom som är aktiva, Spybot är ju inte aktivit då den lilla klienten bara kollar registret. Men som sagt, prova. Datorn kommer ju inte paja, det som kan hända är att dom ser varandra som virus.. Redigerad 22 december, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts