ZcruweN Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Vet ni vad, nu skiter vi i det här snacket. Det är jul imorgon, vi har temat. hurr durr alla är glada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Dude, jag var ironisk när det gällde knappen. Jag vet att den finns men jag använder den inte. Jag vill inte gå in i spelforumet och läsa posterna i WoW tråden när jag inte har nått intresse till den tråden eller spelet alls. Därför går jag istället in på forumet och kollar vad det har skrivit i för trådar, exempelvis Team Fortress 2 tråden då den är mer intressant för mig. Hahahahaha! :D Läs min post igen. För du har missuppfattat mitt budskap helt och hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Hahahahaha! Läs min post igen. För du har missuppfattat mitt budskap helt och hållet. Ja tamejtusan, det hade jag verkligen gjort. Blandade verkligen ihop allting. Jag får ursäkta då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Ehum.. Man kan inte quota flera poster och sen klicka på reply. Quoterna hänger inte med in i posten. För mig funkade det denna gång... Jag har inte sett att det varit problem tidigare heller, men jag kanske bara haft tur. Hahaha, jag har aldrig använt den knappen! Visste inte om dess existens. WOOOTT??? Världens viktigaste knapp. Viktigare än Add Reply Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 (redigerad) Det här temat låter mig inte posta mina posts!!!! Edit: Klart att det skulle funka i den här tråden... Redigerad 25 december, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 NOOOOO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Ingen mer jul för det här året! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Ingen mer jul för det här året! Nyårstema på gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Haha det gick fort, inte ens över nyår. Lika bra det i och för sig, nu kanske multi-quote fungerar som det ska igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Det kunde väl stanna över nyår i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Haha det gick fort, inte ens över nyår. Lika bra det i och för sig, nu kanske multi-quote fungerar som det ska igen? Multi-quote fungerade väl hela tiden för alla som inte använde FF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Multi-quote fungerade väl hela tiden för alla som inte använde FF? Jag märkte aldrig några fel på den heller. Learn2Chrome, gott folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Jag märkte aldrig några fel på den heller. Learn2Chrome, gott folk. Pfffft... Opera is where the fun stuff happens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Ingen mer jul för det här året! Men frost-temat kunde du väl unna oss tills februari iaf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Multi-quote fungerade väl hela tiden för alla som inte använde FF? Vet inte om vi någonsin gick igenom varför eller varför inte det fungerade. Jag såg bara att några hade problem. Huruvida dessa personer använder FF eller inte är jag inte insatt i. Jag märkte aldrig några fel på den heller. Learn2Chrome, gott folk. Jag byter inte webbläsare bara för att en sida jag besöker har ett fel, på ett tillfälligt tema, som dessutom gick att gå runt genom att dubbeklicka på ikonen. Men frost-temat kunde du väl unna oss tills februari iaf? Frosttemat slutade väl fungera efter någon uppdatering? Det var väl därför det röda jultemat kom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Glad att det är borta, reports kom som mail med jultemat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Glad att det är borta, reports kom som mail med jultemat. Jag kan fortsätta maila mina reports till dig om du vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Vafan, jag märkte inget förrän nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Trodde också det skulle vara kvar några dagar över nyår, å andra sidan har ju Hultenius skrivit att något steg i forumets refresh skulle påbörjas nångång efter nyår. Kanske inte så bekvämt att ha jultemat då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Är faktiskt glad att temat är borta nu. Förra året gillade jag temat, men i år störde jag mig mer på det, vet inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts