Adrian G Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 (redigerad) Med mindre än en vecka kvar till jul så antar jag att ni flesta har satt upp eran årliga julgran. Visa, visa! Vår: http://pici.se/pictures/small/Bopaokvvw.png Tyvärr utav plast. Redigerad 19 december, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 (redigerad) ... fel. Redigerad 19 december, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Med mindre än en vecka kvar till jul så antar jag att ni flesta har satt upp eran årliga julgran. Det vore hädelse! Granen ska upp den 23:dje och därmed pasta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Det vore hädelse! Granen ska upp den 23:dje och därmed pasta! Indeed, 23:e är det ju som gäller! Det borde vara lag på sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 23:e här med. Upp sent och ner sent ska den, inte upp tidigt och ner tidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Brukar tjuva lite med att skaffa den... att klä den innan 23:e, FY SKÄMS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Jag tror vi skaffar våran gran imorgon (idag) eller på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 (redigerad) Jag visste inte ens om att svenska familjer fortfarande hade julgranar. Min familj har inte haft en julgran sedan 2000. Redigerad 20 december, 2009 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Jag visste inte ens om att svenska familjer fortfarande hade julgranar. Min familj har inte haft en julgran sedan 2000. Har du inte gått utanför dörren och kollat in genom någons fönster sedan dess heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Har du inte gått utanför dörren och kollat in genom någons fönster sedan dess heller? han får se tuttar ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Har du inte gått utanför dörren och kollat in genom någons fönster sedan dess heller? Jag brukar inte gå runt och kolla in i hus. Speciellt inte när jag kan vara inomhus i värmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 han får se tuttar ändå I din lilla värld var det säkert jätteklyftigt sagt, får väl gratulera. Jag brukar inte gå runt och kolla in i hus. Speciellt inte när jag kan vara inomhus i värmen. Haha, näe, men stora träd inomhus fyllda med saker i så många färger som möjligt brukar man inte direkt behöva anstränga sig för att få syn på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Haha, näe, men stora träd inomhus fyllda med saker i så många färger som möjligt brukar man inte direkt behöva anstränga sig för att få syn på Du förstår att, om jag skulle nå till ett hus för att titta in, skulle jag få lov att klättra över ett berg av snö, brottas med en isbjörn, glida ned i en isgrotta, brottas med en annan isbjörn, lösa ett pussel som en valross ger mig, klättra upp med händerna bundna bakom ryggen, ta mig an 2 isbjörnar med förbundna ögon, leta efter den hemliga dörren till Moria, ta mig genom Moria, slåss mot Balrogen, gå ut från Moria, döda en drake med tänderna från en nyligen dödad isbjörn, rida på Falcor till huset, där jag skulle få lov att slåss mot 15 finska fyllon och 3 danska rövare. Sedan se trädet, och sedan tillbaka fast jag går på händer istället, och samma problem då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Du förstår att, om jag skulle nå till ett hus för att titta in, skulle jag få lov att klättra över ett berg av snö, brottas med en isbjörn, glida ned i en isgrotta, brottas med en annan isbjörn, lösa ett pussel som en valross ger mig, klättra upp med händerna bundna bakom ryggen, ta mig an 2 isbjörnar med förbundna ögon, leta efter den hemliga dörren till Moria, ta mig genom Moria, slåss mot Balrogen, gå ut från Moria, döda en drake med tänderna från en nyligen dödad isbjörn, rida på Falcor till huset, där jag skulle få lov att slåss mot 15 finska fyllon och 3 danska rövare. Sedan se trädet, och sedan tillbaka fast jag går på händer istället, och samma problem då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Ze digitalish julgranish mit Iggy the Piggish on ze top. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Bra respons i tråden. Får väl låta tråden vila till den 23'e då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 23'e? wtf va sent o.o Vår gran är uppe och pyntad, för lat för att ta bild dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Ze digitalish julgranish mit Iggy the Piggish on ze top. Klockren text ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Våran gran är på väg hem, hörde att farsan for iväg för att hämta en. Jag har ingen kamera, men kanske kan låna flickvännens mobil. Återkommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts