felshoe Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Som trådtiteln beskriver kan jag inte öppna ett par worddokument längre. Det står att MS Håller med till 100%! måste installera någon konverterare och frågar om jag vill göra det nu. Trycker ja, men den stänger av installationen innan den hinner börja och ett annat meddelande kommer upp: ...kan inte installeras på grund av fel 1635 i Windows installer. What to do? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Som trådtiteln beskriver kan jag inte öppna ett par worddokument längre. Det står att MS Håller med till 100%! måste installera någon konverterare och frågar om jag vill göra det nu. Trycker ja, men den stänger av installationen innan den hinner börja och ett annat meddelande kommer upp: ...kan inte installeras på grund av fel 1635 i Windows installer. What to do? Är det möjligtvis w0rd 2007 dokument som du försöker att öppna? Har du w0rd 2003? Hela felmedelandet skulle också vara till hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Använder du en laglig version? Har du nyligen installerat en Office-uppdatering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 (redigerad) Använder det som följde med datorn, helt lagligt alltså. Och inga Office-uppdateringar så vitt jag vet. Som jag sa innan så är det bara en del dokument som inte går att öppna, många andra går som vanligt. Jäkla w.ord-filter.. Edit: Följande meddelanden kommer upp: "Det går inte att starta konverteraren mswrd632" (två gånger) " MSW behöver en konverterare för att kunna visa den här filen korrekt. Den här funktionen är inte installerad för tillfället. Vill du installera den nu?" Trycker ja, och "MSW behöver en konverterare för att kunna visa den här filen korrekt. MSW kan inte installera de nödvändiga filerna på grund av fel 1635 i Windows installer." Redigerad 18 december, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts