Patrik Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 (redigerad) Vilka fobier har ni? Själv måste jag säga att jag har fobi för mögel och gammal mat. Redigerad 17 december, 2009 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 (redigerad) Blev lite fel eller? Har islamofobi kan man väl säga även om jag nu inte är "rädd" för islam eftersom jag vet att segern är vår! x) Lägg in annan, uppskattas alltid som tillgängligt val. Redigerad 17 december, 2009 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Blev lite fel eller? Har islamofobi kan man väl säga även om jag nu inte är "rädd" för islam eftersom jag vet att segern är vår! x) Lägg in annan, uppskattas alltid som tillgängligt val. Vet, råkade trycka Enter när jag bara hunnit fylla i två stycken... Fixat nu hur som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Spindlar och kanske bakterier. Fast egentligen inte bakterier, jag tycker bara att det är ovärt att bli sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 (redigerad) Har väl bakteriefobi antar jag, men det är mer att jag är rädd än en fobi. Tvättar händerna typ varannan timme i skolan, kanske lite oftare, har alltid koll på om jag tagit i dörrhandtag eller annat och pillar mig då inte i ögon/näsa/mun osv. Redigerad 17 december, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 (redigerad) Mörkt/djupt vatten gillar jag inte. Så jag antar att det är en null vote. Redigerad 17 december, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Mörkt/djupt vatten gillar jag inte. +1 Är förövrigt skitskraj för höga höjder, väldigt små utrymmen och sprutor.. Brrr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Clowner creepar ut mig som fan, och mimare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Mörkt/djupt vatten gillar jag inte. Så jag antar att det är en null vote. Clowner creepar ut mig som fan, och mimare. Att jag inte tänkte på dom. Ditlagda nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Ah, den årliga fobitråden! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...hlite=%2Bfobier Jag är rädd för att bryta benet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Små utrymmen, fy fan! Funderade på att välja sprutor också, men jag tycker mest det är obehagligt.. Inte just en fobi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Disktrasor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Disktrasor... Har hört talas om det förr... Är det så pass att du får panik och börjar springa om någon närmar sig dig med en disktrasa i handen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Har riktig fobi för spindlar, sedan kryssade jag i höga höjder och djupt vatten även om jag inte räknar det som två fobier för min del. Kan dock få en otrolig panikkänsla om jag vistas vid en klippkant eller om jag snorklar och ser hur djupt det är. Börjar andas snabbt och kraftigt och hjärtat går igång som aldrig förr. Egentligen är jag väldigt rädd - eller 'rädd' för vatten överlag. Klarar verkligen inte av bara tanken av att drunkna, t.ex. Andnöd, panik, och den här oförmågan att kunna ta sig ur situationen, typ. Kan bero på att jag aldrig riktigt lärde mig simma, dunno.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Har en grav fobi för höjder. Är jag på hög höjd och tittar ned så snurrar hela huvudet och mina ben börjar vika sig.. sjukt läskigt. Brukar få ont i magen bara av att kolla upp mot höga föremål... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Har en grav fobi för höjder. Är jag på hög höjd och tittar ned så snurrar hela huvudet och mina ben börjar vika sig.. sjukt läskigt. Brukar få ont i magen bara av att kolla upp mot höga föremål... Jag har tvärtom, när jag ser höga föremål börjar det kittla i magen och jag vill upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Getingar, humlor, flugor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 (redigerad) Har hört talas om det förr... Är det så pass att du får panik och börjar springa om någon närmar sig dig med en disktrasa i handen? Ja, dessutom får jag kväljningar och blir kallsvettig när jag överhuvudtaget plågar mig med att torka diskbänken. Jag försöker hålla mig på avstånd ifrån dom så mycket som möjligt kan jag säga. Redigerad 17 december, 2009 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Spindlar, jag springer från dom, seriöst. Jag kom ihåg hur det började också, när jag var liten så såg jag filmen Imse Vimse Spindel och den skrämde skiten ur mig, den filmen gick på tv för någon månad sen, tänkte att jag skulle se den igen för första gången på länge, såg den tills första spindeln kom i bild. Hatar dom, värsta tänkbara är om jag skulle hitta en spindel i sängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 (redigerad) In before P-C berättar väldigt detaljerat om sin fobi för spindlar! (Skämtar givetvis. Lika bra att skriva det tidigt innan jag får min årliga skit-tsunami.) Djupt vatten, spindlar, höjder, getingar, skalbaggar, att ramla och slå sönder ansiktet, och klaustrofobi. Redigerad 18 december, 2009 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts