Refur Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Jag tycker att Sverige har grym natur. Jämtland är det vackraste jag någonsin har sett. Efter att ha vandrat vid Sylarna en vacker sommardag i juli och dagen efter få uppleva snö uppe på Åreskutans topp. Jag blir rörd när jag tänker tillbaka dit. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Måste ju säga att hawaii och sådana ställen är väldigt fina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 (redigerad) Maldivien Redigerad 20 december, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 (redigerad) Fär att komma bort från landsbygden och in i städerna så säger jag att det är otroligt najs att knata igenom dessa områden i Madrid men jag tror man verklgien måste vara där för att uppskatta det. Redigerad 20 december, 2009 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Ouuf, jag kommer ihåg en gång när vi hade hört att Queen Mary 2 skulle komma in i fjorden (världens största kryssare då) . Vi gick upp och satte oss på fjällsidan till vänster på din bild. Först hörde man tutan eka bland bergen, sen gled hon in, typ dubbelt så stor som alla andra båtar, det var mäktigt! Bifogar en risig gammal bild. 1 megapixel was the shit på den tiden! Vänta nu, det kan ha vart Mary, inte Elizabeth.. Då kanske vi var där samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Vänta nu, det kan ha vart Mary, inte Elizabeth.. Då kanske vi var där samtidigt Jag är där typ varannan sommar pga. stugan, men jag tror det var 2004 den gången. Elizabeth var väl världens största innan Mary tog över, men nu är det någon annan båt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Tycker Arizona ser underbart ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Tycker Arizona ser underbart ut! Otrolig bild! Desktop ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kletis Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Sveriges skogar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 (redigerad) Nya Zeeland har som någon nämnde några av jordens vackraste platser. Finns fina platser i Sverige också, särskilt i norrland. Bara på sommaren givetvis. USA har mycket varierad och vacker natur. Ett exempel är Yosemite nationalpark med yosemite falls m.m. Känd nationalpark så man kan googla för bilder. Bilden här ovanför är ett annat exempel på USA's vackra natur. Det är ett stort land med så många olika naturtyper och vacker på många olika sätt. Redigerad 23 december, 2009 av Karl-Gunnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Måste ju säga att hawaii och sådana ställen är väldigt fina Just där är det faktiskt otroligt vackert, speciellt om man precis som i bilden blickar ut över stranden - nyanserna är verkliga, det ser faktiskt ut sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Yellowstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts