Slacko Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Ja som topic säger så kan jag inte kolla på youtube på LCD skärmen på mitt G19. Köpte det igår och då funkade det att kolla, men efter att jag startat datorn idag så finns inte youtube gadgeten i LCD menyn. Jag har den i klickat i programet men det verkar inte som den hittar den ändå. Någon som har/haft samma problem som vet hur man ska lösa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Du verkar ju uppenbarligen ha tillgång till en alldeles utmärkt datorskärm så, är inte det där lite onödig lyx? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slacko Skrivet 16 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Du verkar ju uppenbarligen ha tillgång till en alldeles utmärkt datorskärm så, är inte det där lite onödig lyx? Jo visst har jag det, men vill ju att grejerna ska funka som man precis har köpt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Det är nog rätt svårt att svara på det om man inte har en själv. Har du testat googla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slacko Skrivet 23 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Det är nog rätt svårt att svara på det om man inte har en själv. Har du testat googla? Fick det att fungera, man skulle gå in i programmet och aktivera det, aldrig behövt göra det förut.. mysko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts