kicken Skrivet 16 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Tillförlitligheten i ditt projektarbete lär inte bli så hög då du använder halvanonyma internetanvändare som undersökningsgrund... Får man fråga vad det är som du ämnar undersöka egentligen? I övrigt har det ju gjorts ett antal verkliga vetenskapliga studier i ämnet men även i dem är tillförlitligheten begränsad av olika anledningar. Nej, det får du inte tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 30 slak i isvak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2010 Varför har jag en känsla av att dom som mäter väljer det större alternativet i pollen? "Det är ju bara en cm, och jag verkar bara manligare." Orkar inte pallra mig upp för att mäta omkretsen, men jag vet att längdsmässigt så ligger jag runt 18-19 beroende på vilken dag det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2010 Troll'd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIKEN Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 17 cm lång och 12-13 cm i omkrets... är det bra för en 14-åring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 17 cm lång och 12-13 cm i omkrets... är det bra för en 14-åring? Verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIKEN Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 Verkligen inte. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts