kicken Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Hej, jag skulle uppskatta om alla svarade seriöst. Ni kan (är) naturligtvis vara anonyma. Resultatet kommer att användas och publiceras i ett projektarbete. Tack för er medverkan (jag kommer inte att rösta). Ni utgår naturligtvis ifrån er penis längd och storlek (omkrets) vid erigerat tillstånd. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Är jag förvånad att kicken startade den här tråden? - Nej. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Hela fem stycken har tråkigt nog nullvotat! Kom igen, ni är anonyma! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Hur mäter man omkrets? Minnet sviker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 16.1-18, dunno på omkrets så tog det lägsta bara för att inte förvirra dina resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 (redigerad) Har inte tillgång till något måttband så jag har ingen aning om omkretsen just nu. Oeregerat eller eregerat tillstånd btw? Edit: Jag läste tydligen inte hela förstaposten... Är väl för shockad av att Kicken startade den här tråden. Well, jag fick göra ett torrt ordskämt. Yay. Redigerad 15 december, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Jadu kicken... Dessa polls har jag en känsla av att de aldrig riktigt stämmer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Har f*n aldrig mätt min pille faktiskt. Men i detta vetenskapliga syfte skall jag göra det. Återkommer mer skrämmande uppgifter imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Jadu kicken... Dessa polls har jag en känsla av att de aldrig riktigt stämmer.. Jämförelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Du vet väl att du måste dra av 10 cm på alla siffror för att få det korrekta värdet och inte e-penislängden. Green_Goblin: har du tillgång till ett skjutmått är det bara ta det för att mäta diametern, och multiplicera med pi Måttband annars. Själv har jag ingen adekvat mätutrustning hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Fixa gradskivor o mät vinkeln också Kommer ihåg en insändare till Glöd-tidning (typ som Kamratposten, brukade ligga lite varstans i skolan). Insändaren var till en sån där hjälp, jag har en prick på snoppen, har jag cancer nu?-frågespalt. En stackars killes kuk var sne när han hade erektion och var 60 grader åt vänster. Kan ju ta morsans måttband och mäta omkrets (hihi), så kan jag bidra till tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Skriv nu ut era resultat killar..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Vad i helvete har du för projektarbete? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 (redigerad) Vad i helvete har du för projektarbete? Wörd up! Det var förresten en sjysst stake där på bilden Dude! Nä nu ska jag ta och logga ut för i afton, innan det går överstyr. Redigerad 15 december, 2009 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Nej, jag tycker det är bra att Kicken STÅR UPP för sin SAK. Votade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Såvida GTAsajten inte attraherar riktigt välutrustade herrar så skulle jag tro att det är ett helt gäng med skojare som inte har röstat helt ärligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Såvida GTAsajten inte attraherar riktigt välutrustade herrar så skulle jag tro att det är ett helt gäng med skojare som inte har röstat helt ärligt... Vad jiddrar du för skit? Alla vet att medellängden är en halv armslängd och är stor som ett lår i omkrets. True story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 20.1-22x12.1-14. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Tillförlitligheten i ditt projektarbete lär inte bli så hög då du använder halvanonyma internetanvändare som undersökningsgrund... Får man fråga vad det är som du ämnar undersöka egentligen? I övrigt har det ju gjorts ett antal verkliga vetenskapliga studier i ämnet men även i dem är tillförlitligheten begränsad av olika anledningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 30 slak 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts