SilentViper Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Är det några fler som har fått detta? Eller är det bara jag? För jag fick nämligen sex såna meddelande nu när jag kollade. http://pici.se/thumbs/t_OCCBjkyAY.gif Kanske dags byta lösenord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Är det några fler som har fått detta? Eller är det bara jag? För jag fick nämligen sex såna meddelande nu när jag kollade. http://pici.se/thumbs/t_OCCBjkyAY.gif Kanske dags byta lösenord? Som det står, är det inte du så är det bara att ignorera. Jag har iaf inte fått något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Som det står, är det inte du så är det bara att ignorera. Jag har iaf inte fått något. Okej för jag har inte gjort nåt annat fick det när jag skulle kolla min mail då jag väntar på svar från helg jobb så först trodde jag då att det var dem. Men sen kollade jag så stog det 6 styckna Password recovery så då är det väl nån som inte har nåt liv som vill logga in på mitt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Det kanske är Hultenius som ska göra dig till moderator??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Det kanske är Hultenius som ska göra dig till moderator??? Jätte kul NOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 Det räcker ju med att ha någons mail för att kunna requesta ett glömt lösenord, så det kan ju vara vem som helst och hända vem som helst. Jag tror dock att det är Hultenius som kontaktat dig. Om du fyller i förmuläret som du får tillgång till via länken kommer det garanterat stå att du måste förbättra ditt lösenord innan du kan uppgraderas till moderator. Det är nya protokoll sedan moderatorattacken 13/37 1948. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Det räcker ju med att ha någons mail för att kunna requesta ett glömt lösenord, så det kan ju vara vem som helst och hända vem som helst. Jag tror dock att det är Hultenius som kontaktat dig. Om du fyller i förmuläret som du får tillgång till via länken kommer det garanterat stå att du måste förbättra ditt lösenord innan du kan uppgraderas till moderator. Det är nya protokoll sedan moderatorattacken 13/37 1948. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Jag tror dock att det är Hultenius som kontaktat dig. Om du fyller i förmuläret som du får tillgång till via länken kommer det garanterat stå att du måste förbättra ditt lösenord innan du kan uppgraderas till moderator. Det är nya protokoll sedan moderatorattacken 13/37 1948. Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts