Deltanator Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Jag älskar Blackhawken i DesertCombat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 har aldrig kört desetcombat :"> men jag vet att black hawk är nån slags helikopter eller?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 JApp de en e skiiiiiiiiiii*iiiiiiiiiiiiiiiiit bra helikopter. Haru sett filmen black hawk down?? isåfall vetu huren ser ut tror ja . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 nej men jag har spelat demot på "delta force: black hawk down" de e asaroligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Fick Installera om hela BF igår... Tur att jag gjorde backup på mina Mods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 va hände?? Har fått göra de ett antal gånger för att jag har instalerat en bana del :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 va hände?? Har fått göra de ett antal gånger för att jag har instalerat en bana del Öö Det e andra gången jag får det felet..... Spelet startas o sen kstar det tillbaks till windows, Nu ska jag spela på: Modern's OMAHA BEACH:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Öö Det e andra gången jag får det felet..... Spelet startas o sen kstar det tillbaks till windows, Nu ska jag spela på: Modern's OMAHA BEACH:) okey! Va ere för map?? Eren kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 OMAHA BEACH är legenden från andra världs kriget ju där dom springer över stranden och anfaller bunkrarna banan i BF är skit enkel om man är amerikan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Enkel kan du ju inte säga att den e: beror ju vilka spelare som e inne på servern eller det nog svårare med TDM EL ALAMEIN BOCAGE OMAHA BEACH är mina favvo banor, R2R är tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 JA vet va de e fö bana men du sa Modern's OMAHA BEACH tänkte om de va nå ny ohama? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 har nån lyckats ta över alla kontrollpunkterna på OMAHA? jag har lyckats 2 gånger i amerikanska nationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 jag kommer ihåg när jag hade tråkigt då satte jag på BF sen tog ja o leta upp en server med omaha spelade tills det blev en ny runda då tog jag vårat skepp och sköt sönder det så axelmakterna vann på typ 1min och 30sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 här är guide för snabbaste fordon: 1. flygplan(spitfire) 2. flygplan(b-17) 3.jeep 4.landsättningsbåt 5.APC en gång när jag hoppade från ett plan i luften hörde jag snubben säga: "geranimoo" precis när jag hoppade. förut när jag satt i kanontornet på en b-17 och hade pilot så hoppade jag ut och stod på vingen ända tills piloten flög uppåt (fast det var ungefär efter 20 sekunder.). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 här är guide för snabbaste fordon: 1. flygplan(spitfire) 2. flygplan(b-17) 3.jeep 4.landsättningsbåt 5.APC en gång när jag hoppade från ett plan i luften hörde jag snubben säga: "geranimoo" precis när jag hoppade. förut när jag satt i kanontornet på en b-17 och hade pilot så hoppade jag ut och stod på vingen ända tills piloten flög uppåt (fast det var ungefär efter 20 sekunder.). p51 e snabbast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 e inte nått annat plan snabbare än tex apc eller b-17?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kolizz Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 (redigerad) det verkar ju grymt men mitt demo som jag har fungerar inte :'( läs i min tråd bf 1942 eller liknande (sök på den, för den finns kanske inte här) annars är det ju kul.... :'( *edit* och det verkar ju onödigt att köpa hela om inte demot funkar, då kanske inte det heller funkar.... jag vet inte om nån har svarat på d förut (orkade inte läsa alla poster), men på min dator funkade inte demot, men fullversionen funkade. tror d e nån bugg i demot som gör att det inte funkar me nvidia-kort Redigerad 1 juni, 2003 av Kolizz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 (redigerad) B17 är ju skitsöligt, Valle balle har du msn? Mustangen e snabbast Alla miniplan e före b17 så här 1. Mustang 2. Spitfire 3.BF109 4.Zero 5.stuka 6.bla bla bla Jag har Nvida och mitt demo funkade, altså multiplayer demot Redigerad 2 juni, 2003 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Om ni vill ha snabb het för plan så gå in på denna. tror de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Den nya patchen har kommit... 1.4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts