MetoC7 Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 visst e landsättnings båtarna coola när man här passagerare? Tycker jag me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 hehe det e grymt när man välter hangarfartyget... Men det är kul att styra hangaren in i förbjudna området. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 Då e NI INTE så seriös!!!! Jag vill spela med nån:D Vadå.:HOGGERT inte f*n har jag nå games!!! jag har EA GAMES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 Jag har laggt min i d/games/Battlefield jag har enn mapp som heter games med olika spel mappar....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Lirar någon moden DesertCombat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Lirar någon moden DesertCombat? jag gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Inte så mycket... är mest med klanen:D HOGGERT:Inte har jag nån sån mapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Men det är kul att styra hangaren in i förbjudna området. det är också grymt...hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Inte så mycket... är mest med klanen:D HOGGERT:Inte har jag nån sån mapp hur många e det i klanen? va ni med i sm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 NiX.... Vi e nu typ 6 stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 NiX.... Vi e nu typ 6 stycken hur gör man klaner egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 va e klaner???!!!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 typ en grupp som spelar med varndra. så kan man ha klan matcher å sånt. Om du ha spelat på internert haru säkert sätt nån som heter nått före namnet tex =[DK]=Gordy (mitt namn ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 hur gör man för o spela mp-spel ja brukar gå in i "multi-player" och sen "create game" "co-op" läge och 20 spelare. de blir inge mp spel men däremot bättre "ai"o mer spelare. måste man ha använt "run server" i "auto-start" meddelandet som kommer när man sätter i skivan eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 (redigerad) av menaru?? Du behöverju inte creata ett nyt spel för o köra mp eller? lr tänker jag fel? Om du vill köra över internet ere ju ba o trycka på nån server i listan eller? Redigerad 6 maj, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 (redigerad) jag e Trial i Zer0 klanen hoppas jag kommer in =) Redigerad 6 maj, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 21 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 vadå lista?...med servrar? jag har ju inte internet utan måste använda pluggets och polares internet så... jag kan nog inte spela internet. men ja trycker "create game" och väljer hur många spelare, bana, och hur många bottar. föresten!: har ni testat att hoppa ur en b-17 med pilot och stå på vingen? de e kul det. har ni också hört om det snart kommande "battle field 1942: secret weapons of wwii" undrar ni lite om det? fråga på!! men kom ihåg att inte jag kan svara på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger| Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 det e ju så kul!!! vi har det och det e ju lugnt det bästa spelet man kan spela på lan...efter cs då... Du säger att du hellre spelar cs än bf.. då är du sjuk... att prioritera cs framför något annat spel är sjukt... Gå in och Kolla på topicen Half Life 2 E3 Filmen och kolla vad jag har skrivit där... det är den riktiga sanningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 har ni sett att pcg tidningen har haft skit många moddar och patchar till battle field?. föresten funderar jag på att starta en klistrad topic om battle field... skriv vad ni tycker om att jag gör de. "battle field 1942:the road to rome" e bara bäst!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 vilket fordon brukar ni använda? jag använder mest jeepen och apc vagnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts