SAAB Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 mina e: battle for anzio (r2r) berlin, stilingrad, guadalcanal, monte santa croce,(r2r) och operation hursky(r2r) och föresten: de där me planen... 1:a gången jag landade va på el alamein och 2:a va på: guadalcanal och 3:a på al alamein me de stora planet b 17 onet e grymt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 (redigerad) HOGGERT:Visst ändrade du katalog när du installerade Desert Combat??, Hadde först problem med det): förmitt låg först i:Program files/Ea games/Battlefield1942 det ska ligga i:Program/Ea games/Battlefield1942:) Valle-Balle:ska vi spela nån dag?? Asså Bf1942?? Redigerad 13 april, 2003 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 visst 14/4:onde kl:15:00 gå in på multi player klika "crate game" co-op läge berlin password:valle och internet (ja e inte söker på om de kunkar jag har inge internet ja e inne på skolarns datorer men testa) ps:klika på "internet" ikonen där mitt användar namn e :tommy angelo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 sorry jag hann inte spela p.g.a att ja åkte till en polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 15 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 visst suger "spawn" systemet. me de menas en tagen tank kommer tillbaka när den sprängts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Mm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Fralla: Min ligger s¨å här d/games/battlefield Men hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 visst e landsättnings båtarna coola när man här passagerare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 visst e landsättnings båtarna coola när man här passagerare? nej jag tycker inte det e speciellt grymt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 jag och xelorin eller vad han heter ramma hangar fartyget det va skit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 har lärt mig landa på hangar fartygen men jag e ändå inte bäst. 1:a gången höll ja in broms knappen (ja va rätt högt uppe) då kom ja i rasande fart och sprängdes. 2:a gången kom ja i hög fart o bromsade uttav bara helvete (men inte så planet tippade) och de stannade precis i slutet av båten (ren tur) 3:e gången plumsade ja i vattnet 4:e gången kom ja snett me vingen så planet sprängdes och de 5:e och sista försöket lyckades ja landa men då slutade spelomgången (ja e rätt stolt över de...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 har lärt mig landa på hangar fartygen men jag e ändå inte bäst. 1:a gången höll ja in broms knappen (ja va rätt högt uppe) då kom ja i rasande fart och sprängdes. 2:a gången kom ja i hög fart o bromsade uttav bara helvete (men inte så planet tippade) och de stannade precis i slutet av båten (ren tur) 3:e gången plumsade ja i vattnet 4:e gången kom ja snett me vingen så planet sprängdes och de 5:e och sista försöket lyckades ja landa men då slutade spelomgången (ja e rätt stolt över de...) det ska du va...det va inte lätt i början för mig heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 visst e kanon-tornen på "b-17" planen grymma? ja skjöt ner 2 tyska plan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 visst e kanon-tornen på "b-17" planen grymma? ja skjöt ner 2 tyska plan. japp...hela planet e ju skitgrymt...hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 tanka hem modden "DesertCombat" http://www.DesertCombat.com - Om ni gillar modern krigföring bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Jag prejade oxå hangarbåten så den tippa åt 90 grader kanske.. så fort dom skulle ta ett plan så vicka dom ner i vattnet då skrek så himla mycket åt mig aj aj aj... dom sa att jag skulle vara spanare.. gömma mig i motståndarbasen o säga vad som kom.. :'( så nu är det nåt fel så jag kan inte röra musen i huvudmenyn :'( supporten säger att det är nå fel på vår mus.. men vi har bytt till 3 olika musar men det funkar ändå inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Jag prejade oxå hangarbåten så den tippa åt 90 grader kanske.. så fort dom skulle ta ett plan så vicka dom ner i vattnet då skrek så himla mycket åt mig aj aj aj... dom sa att jag skulle vara spanare.. gömma mig i motståndarbasen o säga vad som kom.. :'( så nu är det nåt fel så jag kan inte röra musen i huvudmenyn :'( supporten säger att det är nå fel på vår mus.. men vi har bytt till 3 olika musar men det funkar ändå inte :'( hehe det e grymt när man välter hangarfartyget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 vådå?!!!! ska man använda slags skepp eller landsättnings båtar när man välter hangar-fartyget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 visst är det coolt att vara pasagerare i "apc" bilar jag får en slags mysig känsla när ja e me på den!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 vådå?!!!! ska man använda slags skepp eller landsättnings båtar när man välter hangar-fartyget nej man tar hangarfartyget....och kör på det andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts