KalleR Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 gå in på custom game och välj det där ifrån då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 landa är väll ingen konst... det är ju bara att åka nära marken och bromsa... men inte för hår för då tippa den fram... och jag skadar nästan aldrig planet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 (redigerad) landa är väll ingen konst... det är ju bara att åka nära marken och bromsa... men inte för hår för då tippa den fram... och jag skadar nästan aldrig planet ! Kan man gå ut ur planet och skjuta med vanliga vapen? Var startar man med flygplanen? Redigerad 8 april, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Kan man gå ut ur planet och skjuta med vanliga vapen? Var startar man med flygplanen? 1. ja 2. från marken eller hangarfartyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 det e skit lätt att landa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Jepp, men lite svårare för nybörjare att landa på hangarfartygen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Vaddå custom game? Menar du Costomize`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Jepp, men lite svårare för nybörjare att landa på hangarfartygen. nej...jag tycker det e jätte lätt att landa på hangarfartygen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 nej...jag tycker det e jätte lätt att landa på hangarfartygen Åk uppochner och under de där broarna i banan Wake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Åk uppochner och under de där broarna i banan Wake. ok ska prova det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Men kan någon hjälpa mig. Hur gjorde ni första gången ni startade desert combat när ni hadde installerat den? svara fort jag skall duscha :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Men kan någon hjälpa mig. Hur gjorde ni första gången ni startade desert combat när ni hadde installerat den? svara fort jag skall duscha :"> vad e dsert combat? jag har sett att det ligger i bf mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 tja de var ett tag sen jag var här. kul att höra alla kul grejer om bf. nu har jag också road to rome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 hur får man tag på u-båtarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 hur får man tag på u-båtarna? de finns bara på internet...har ni hört om det stora b17 planet? det e skitgrymt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Visst Bf är kul.. men ingenting mot CS... jag fick BF i julklapp i vintras och jag spelade det en hel del faktiskt men när man spelar singleplayer så hacker det som f*n... så därför har jag tröttnat.. och för det andra.. vem fan började snacka om att CS är "mycket" sämre en BF.. CS rockar och dom som inte tycker det e h**** har inte kört BF men jag tror att det klår CS med häst längder!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Vilka är era favorit banor!?? Mina är Wake Island, Gualacanla (eller vad den heter) Alla banor som är en ö och man kan flyga plan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Mina favvo är Wake Island, EL Alamein, Ohma Beach och operation market garden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Vilka är era favorit banor!?? Mina är Wake Island, Gualacanla (eller vad den heter) Alla banor som är en ö och man kan flyga plan! samma här...de e roligast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 mina e: battle for anzio (r2r) berlin, stilingrad, guadalcanal, monte santa croce,(r2r) och operation hursky(r2r) och föresten: de där me planen... 1:a gången jag landade va på el alamein och 2:a va på: guadalcanal och 3:a på al alamein me de stora planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts