SAAB Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 kan nån skriva hur man öppnar luckan på båtarna? eoch utlöser fallskärmen när man hoppar från planet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 varför ska du ha fallskärm för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 varför ska du ha fallskärm för? Det är väldans praktiskt att ha om man ska kånka runt äljiens Annars kan man få problems me ryggen vettu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 fallskärmen utlöses med 9... jag har inte helelr förstått hur man öppnar luckorna på båtarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Kostar det något per månad att spela BF? Vad behöver man för att komma igång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Kostar det något per månad att spela BF? Vad behöver man för att komma igång? 1 nej 2 bf med giltlig cdkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 tack... synd att ingen visste med båten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Jag vet hur man öppnar luckorna på båtarna... PG up: när den ska ner pg down:när den ska upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 (redigerad) Jag vet hur man öppnar luckorna på båtarna... PG up: när den ska ner pg down:när den ska upp på land stignings båtarna ?! då är det ju bara trycka på upp & ner knapparna ! ps: hur många % bottar kan ni ha på "singel player" ?? -EDIT- utan att det hackar ? Redigerad 6 april, 2003 av mikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Jag kör med 150% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Jag vet hur man öppnar luckorna på båtarna... PG up: när den ska ner pg down:när den ska upp ok,tack (piltng upp och ner för min del) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 (redigerad) Hehe.... Har ni den nyaste DC modden?så jävla skön... GÅ IN PÅbattlefield1942.nu Redigerad 7 april, 2003 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 på land stignings båtarna ?! då är det ju bara trycka på upp & ner knapparna ! ps: hur många % bottar kan ni ha på "singel player" ?? -EDIT- utan att det hackar ? tack för hjälpen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 (redigerad) a ja har nya Dc moden. Vist e den kul El e ju roligaste när man kan börja i stora planet! Va heteru?? Heter =[DK]=Gordy (DK=drunken killers) oj fel skulle va DK Gorde om de nu Redigerad 13 april, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 a ja har nya Dc moden. Vist e den kul El e ju roligaste när man kan börja i stora planet! Va heteru?? Heter =[DM]=Gordy (DM=drunken killers) menar du inte DM=Drunken Murdurers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Jag kör med fullt 400% tror jag att det är... Visste ni att man kan landa med ett flyg plan? Jag vet hur man gör... det enkla sättet : Du kör nära marken håller in bakåt knappen hella tide till slut så kommer den att stana och åka rakt ner. Planet kommer att skadas lite gran bara men det är inte så farlig om man är engener. det svåra sättet: Man gör som det lätta sättet fast man håller inte i knappen hella tiden man gör så här... man är nära marken håller i bakåt knappen till man ser att hjulen fälls ut sen är det bara att landa försiktigt... Om ni ska träna på att lana då ska ni köra någon öken bana för dom har oftast dom största ytorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Jag kör med fullt 400% tror jag att det är... Visste ni att man kan landa med ett flyg plan? Jag vet hur man gör... det enkla sättet : Du kör nära marken håller in bakåt knappen hella tide till slut så kommer den att stana och åka rakt ner. Planet kommer att skadas lite gran bara men det är inte så farlig om man är engener. det svåra sättet: Man gör som det lätta sättet fast man håller inte i knappen hella tiden man gör så här... man är nära marken håller i bakåt knappen till man ser att hjulen fälls ut sen är det bara att landa försiktigt... Om ni ska träna på att lana då ska ni köra någon öken bana för dom har oftast dom största ytorna. jag och min kusin tränade på landa och vi har lärt oss nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 en sak är dåliga med botarna på te.x berlin. om man står i ett fönster så märker dom en nästan alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Jag kör med 150% 62 botar kan jag köra med utan att det hackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Desert Combata funkar inte fasten jag har laggt den rätt och allt. Trycker på DC ikonen men när det startar är det vanliga BF :'( hJÄLP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts