Valle-Ball Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 kan inte nån som läser de här skriva vad ni tycker om "battle field:1942"de e ju så j*vla bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 kan inte nån som läser de här skriva vad ni tycker om "battle field:1942"de e ju så j*vla bra... Jag har testat det en gång, på multiplayer och d va sketskoj speciellt att man kan köra fordon. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Haha jag har det Och Road to rome... Valle-balle har inte du det..om du tycker Bf e det roligaste spelet som finns som jag tycker,köp R2R Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 (redigerad) det verkar ju grymt men mitt demo som jag har fungerar inte :'( läs i min tråd bf 1942 eller liknande (sök på den, för den finns kanske inte här) annars är det ju kul.... :'( *edit* och det verkar ju onödigt att köpa hela om inte demot funkar, då kanske inte det heller funkar.... Redigerad 22 mars, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 22 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 kul att höra... fortsätt berätta bara .ps:de e skit kul visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 (redigerad) Tråkigt ibland och roligt ibland. Redigerad 25 mars, 2003 av MEJMEJMEJ GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 23 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 när blir bröloppet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Säkert 31\4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 nu har jag skaffat bf!!!!!! och det e ju askul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 BRA..spelar du MP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 jo, lite, suger... jag har bara ett problem med bf. jag kan spela ett game, men sen när jag dissconectat och ska conecta en ny server hoppar det ut ur spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 det e ju så kul!!! vi har det och det e ju lugnt det bästa spelet man kan spela på lan...efter cs då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 battlefield är mycket bättre än cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 battlefield är mycket bättre än cs Håller med. Mitt spel hoppar också ut när jag byterserver. Nu använder jag Eye (som gamespy) så jag quit:ar ändå jag jag ska byta server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 (redigerad) Håller med. Mitt spel hoppar också ut när jag byterserver. Nu använder jag Eye (som gamespy) så jag quit:ar ändå jag jag ska byta server. har lånat BF 1942 nu och det är ju as kul !! ... och det är ju så mycket enklare än CS... PS: ju många % Bottar kan ni ha när ni kör "singelplayer" ?? -----EDIT----- utan att det hackar då alltså ?! Redigerad 30 mars, 2003 av mikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Håller med. Mitt spel hoppar också ut när jag byterserver. Nu använder jag Eye (som gamespy) så jag quit:ar ändå jag jag ska byta server. jo... jag använder också eye (och gamespy) Har nån laddat hem Dessert Combat? jag rekomenderar verkligen den modden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Battlefield krossar nog hårt det töntiga cs. Battlefield är ett helt spel medans cs är en simpel mod. Man kan ju göra mycke mer saker i battlefield än i cs. Se bara på cs: spring,hoppa,skjuta,ducka det är typ det enda man kan göra, fattar inte hur många kan köra EN MOD! Battlefield är också svenskt "Digital Illuision". Jag rockar företaget. Har träffat en snubbe som har designat modelerna! Bara för jag tycker cs är dåligt tycker jag inte half-life är dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Vist e Desert combat skit kul ladda hem de www.desertcombat.com helicotrarna och det stora planet e ju roligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 BF äger men jag kan inte spela på internet :'( vet e fan vad som e fel asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Visst Bf är kul.. men ingenting mot CS... jag fick BF i julklapp i vintras och jag spelade det en hel del faktiskt men när man spelar singleplayer så hacker det som f*n... så därför har jag tröttnat.. och för det andra.. vem fan började snacka om att CS är "mycket" sämre en BF.. CS rockar och dom som inte tycker det e h**** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts