Sniper Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Vilket ska man ha på en extern hdd... LAN eller Ethernet? Skälet till att jag undrar är för att jag funderar på att skaffa en extern. Western Digital Extern HDD My Book World Edition 1TB (LAN) vs. Western Digital Extern HDD My Book World Edition 1,5TB (Ethernet) Jag är iofs öppen för förslag på externa hårddiskar som är >1TB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Det är samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 (redigerad) Samma? Men de säljer t.ex. dessa två externa HDDs och LAN-varianten är 100 kronor dyrare... :S Western Digital Extern HDD My Book World Edition 2TB (Ethernet) Western Digital Extern HDD My Book World Edition 2TB (LAN) Rekommenderar du någon av de externa hårdiskarna som jag länkade till i det första inlägget? Edit: Fixade den felande länken ... Redigerad 15 december, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 (redigerad) Båda kostar 2 490 kr och har samma artikelnummer? Jag är ointresserad av externa hårddiskar och kan således inte ge några rekommendationer. Edit: Jaha, du failade med länkarna och länkade samma. Ska kolla igen. Edit 2: Skillnaden är att den ena har 2x 1TB och den andra 1x 2TB. Redigerad 15 december, 2009 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Jaha, men tack ändå för hjälpen! Funderar om jag inte ska skaffa en vanlig hårddisk nu kanske och köpa en extern när de nya kommer ut 2010(?). Samsung SpinPoint F3 HD103SJ 32MB 1TB verkar bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts