Mark Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Tjenis. Nu när min stationära har barkat totalt och det skulle kosta mig en förmögenhet att rusta upp den så känner jag att "njaa, nu får det vara nog". Därför har jag bestämt mig för att skaffa en laptop. Den ska helst klara spel någorlunda bra, men det är inte ett krav eftersom jag inte spelar så oerhört mycket spel längre. Det är väl i princip det enda kravet jag har, så ni har händerna fria. Jag tänkte mig en budget på kanske 5000-6000kr, mer vet jag inte om jag kan spendera i nuläget. Jag är ju ingen computerwizard, så jag litar på att ni vill mitt bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 niggasplz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 Jag tittade runt lite fort. För 5000-6000 hittar du ingen vidare bra speldator, spara gärna ihop till en tusing till för jag såg ett par schyssta för 7000. I alla fall, den här verkade hyfsad: Acer Aspire 5738ZG . Curly får gärna vakna upp och hjälpa dig ytterligare, jag är ingen hajare på laptops. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 Curly får gärna vakna upp och hjälpa dig ytterligare, jag är ingen hajare på laptops. Jag kan inte laptops. http://www.sweclockers.com/forum/forumdisp...amp;forumid=112 Glo igenom och se om du hittar någon passande tråd, annars registrera och starta en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 Aight, tack i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts