Kebab Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Att ringa till mig på dolt nummer kan jag väl ta (jag svarar inte), men att ringa till hemtelefonen vid halv tolv är bara jävligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Att ringa till mig på dolt nummer kan jag väl ta (jag svarar inte), men att ringa till hemtelefonen vid halv tolv är bara jävligt. Det är inte jag som ringer, det kan jag försäkra dig om. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Att ringa till mig på dolt nummer kan jag väl ta (jag svarar inte), men att ringa till hemtelefonen vid halv tolv är bara jävligt. Det är inte jag som ringer, det kan jag försäkra dig om. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Det är inte jag som ringer, det kan jag försäkra dig om. Fuck you. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Haha... Så jävla störd vem det nu va är. Och fegt o inte säga vem Men seriöst palla o rösta.. Är inte tillräckligt insatt i allt. Och vart skapligt ställd när du ringde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 (redigerad) Era fittor! Nu får jag väl rösta bara för det. Kan ju säga att jag blev rejält skraj! Så, nu har jag röstat. Redigerad 29 december, 2009 av n00dles Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 (redigerad) Hah, där fick man svaret på vem som ringde. Btw. Jag har redan röstat. Redigerad 29 december, 2009 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Vem vem vem?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Vem vem vem?! Eller ja.. Inte svaret. Men med all säkerhet någon härifrån. Hade inte kunnat svara ändå, jag var i köket. Hah! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Det är inte jag som ringer, det kan jag försäkra dig om. Ljug inte, du ringde mig med. Och jag får säga som kebab, okej om du ringer mig, men att ringa på hemtelefonen mitt i natten och väcka alla i huset, inklusive min systerdotter på 8 månader är bara lågt. Jag har nämligen en hund här hemma som hatar telefonsignaler och börjar skälla så fort det ringer. Kan säga att min farsa var aningen sur på mig när jag kom upp för att svara. Kunde du inte ringt vilken annan dag än just idag då alla i hela familjen låg och sov och ska upp tidigt (06.30). På tal om det måste jag fan gå och lägga mig nu. Får väl skylla mig själv lite då jag inte hade mobilen till hands, hade ett par missade samtal från Dold och Skyddat Nummer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Ljug inte, du ringde mig med. Och jag får säga som kebab, okej om du ringer mig, men att ringa på hemtelefonen mitt i natten och väcka alla i huset, inklusive min systerdotter på 8 månader är bara lågt. Jag har nämligen en hund här hemma som hatar telefonsignaler och börjar skälla så fort det ringer. Kan säga att min farsa var aningen sur på mig när jag kom upp för att svara. Kunde du inte ringt vilken annan dag än just idag då alla i hela familjen låg och sov och ska upp tidigt (06.30). På tal om det måste jag fan gå och lägga mig nu. Får väl skylla mig själv lite då jag inte hade mobilen till hands, hade ett par missade samtal från Dold och Skyddat Nummer. Jag ringde dig för dig har jag i telefonlistan (antagligen för att det var roligt eftersom någon just nu ringer runt typ alla medlemmar på sajten), men ingen annan av de som sagt någonting i tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Jag ringde dig för dig har jag i telefonlistan (antagligen för att det var roligt eftersom någon just nu ringer runt typ alla medlemmar på sajten), men ingen annan av de som sagt någonting i tråden.Fan vad ful du är! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 (redigerad) Fan vad ful du är! Jag lackar på dig just nu, jag är helt oskyldig. Kan alla sluta?! Jag ringde för fan bara StellHell, vad är det för jävla skit ni kastar på mig. Redigerad 29 december, 2009 av kicken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Jag lackar på dig just nu, jag är helt oskyldig.Det är du knappast! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Erkänn nu, kicken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Sluta bråka, sluta ringa och börja RÖSTA! Om ni har röstat så får ni gå och lägga er. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Röstat, gonatt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Jag lackar på dig just nu, jag är helt oskyldig. Kan alla sluta?! Jag ringde för fan bara StellHell, vad är det för jävla skit ni kastar på mig. Ringde du på hemtelefonen? Röstar inte pga inaktivitet större delen av 2009. Nästa år så! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Sluta bråka, sluta ringa och börja RÖSTA! Om ni har röstat så får ni gå och lägga er. Haha, det började ju just bli intressant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Mår fan dåligt nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts