Halo Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Yes, som topicen lyder. Vilket har varit erat bästa och sämsta köp det här året? Visa gärna bilder . I'll start: Bästa: Hunden http://img171.imageshack.us/img171/7858/789191235112437.th.jpg Sämsta: Får faktiskt bli Fifa 10 till PC, knappt någon skillnad mot 09 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 Bästa: SSD Disk. Det är fan guld. Sämsta: Dunno, en drink för mycket på krogen kanske? Har inte gjort några dåliga köp i år som jag minns nått av iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 Mitt bästa köp under årets gång är absolut min tv! En philips 32tum som jag köpte begangnad av en kompis till ett rimligt pris Det sämsta är väl alla pengar jag har slängt på nikotin och alkohol, pengar jag kunde ha använt till så mycket annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Bästa: Hunden Na-haw! På rak arm: Bästa: Mina Dr Martens-kängor jag köpte häromdagen. Prefekt rätt tidpunkt, då vädret ser ut som det gör idag. Sämsta: Hmm, denna var svårare. Stämapparat till min ukulele, kanske - jag spelar nästan bara hemma, och då stämmer jag genom datorn. 150 kr i sjön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts