Arman Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 (redigerad) *BORTTAGEN* Redigerad 10 februari, 2013 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 ... en annan sa- Där kommer militärer - Hjälp sa alla -Någon måset ha tipsat om kuppen sa jag Fortsättning följer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 En Tank kom åkande mot oss så jag gjorde en snabb manöver ochs drog ut militärern som styrde och skjöt den brevid och så hoppade alla in i den och vi åkte snabbt därifrån. Vi åkte till flygplatsen för att sno ett flygplan. Där är ett sa en av dom Ja vi snor det sa jag. Men precis när vil lyfte så.... Förtsättning följer kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 skött swat mer planer vi störtade men vi klarader och och tog en bil... fortsetning följer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts