Cyper Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 (redigerad) Tjo. Efter att ha installerat spelet + alla expansioner så märker jag att det knappt finns några data filer och liknande i mappen där jag installerade spelet. Det går heller inte att ta bort expansionspacken eftersom dom inte finns där. Det största problemet för mig är att det inte går att lägga in mods, eftersom den specifika mappen där mods ska placeras inte finns. Så här ser det ut. http://img502.imageshack.us/img502/2567/fallout.th.png Redigerad 13 december, 2009 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Det ser ut som om du är i fel mapp, att det där bara är för sparfilerna. Du råkar inte ha Fallout installerat på C:\Program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Sparfilerna och annat shit lagras i den där mappen bara, Fallout borde ligga under C:\Program Files\Fallout eller dylikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts