RavenE Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Godkväll! En kollega till mig fick ett samtal precis av en tjej som satt med en Ordlek/Anagram och behövde hjälp. Eftersom vi kan svara på allt så åtog hon sig uppgiften att luska fram svaret och smsa det när hon hittade. Bokstäverna är: ROEHOLFETKACALCRAZ Det ska vara något man kan äta. Gnid era geniknölar och försök få fram något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Godkväll! En kollega till mig fick ett samtal precis av en tjej som satt med en Ordlek/Anagram och behövde hjälp. Eftersom vi kan svara på allt så åtog hon sig uppgiften att luska fram svaret och smsa det när hon hittade. Bokstäverna är: ROEHOLFETKACALCRAZ Det ska vara något man kan äta. Gnid era geniknölar och försök få fram något! Oh fyfan, suger på sånt här men ska försöka klura ut det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Bah, vi smsade iväg något liknande: Vi hittar Chocolate och Arrak, resten finner vi ingen lösning på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Står FET där inne men tvivlar på att det har något med saken att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Ska det bli endast ett ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Cereal... ööh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Det bästa jag kommet på hittills utan att utelämna några bokstäver är nog "A hazel or rocket-calf". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Hittade REALLOCATE. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Ska det bli endast ett ord? Ingen aning, tjejen som ringde in skulle vara med i typ "Veckans ord" eller något sånt, antagligen i nån tidning. Det bästa jag kommet på hittills utan att utelämna några bokstäver är nog "A hazel or rocket-calf". Anagram-generator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Anagram-generator? Försökte mig faktiskt på en sådan, men den gav inget bra. Den där kom jag på helt själv, efter en stunds funderande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Roeholfetkacalcraz's anagram name is FOOL ALERT CRACK HAZE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Det bästa jag kommer på är CRACKLOFTARE AZHOLE Det är alltså en dealer som använder streetnamnet Azhole och bor på ett loft - dvs en crackloftare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Det bästa jag kommer på är CRACKLOFTARE AZHOLE Det är alltså en dealer som använder streetnamnet Azhole och bor på ett loft - dvs en crackloftare. Häftigt med en kannibal på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Häftigt med en kannibal på forumet. Kannibal? Nu förstår jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Kannibal? Nu förstår jag inte. Ordet ska bli något man kan äta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Ordet ska bli något man kan äta Ah, det missade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts