Wild_hawk Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Jag tänkte Hultan kan ju lägga upp en guide för alla uppdragen i gta serien, vi har ju gjort så många topicar om gta uppdrag så då skulle ju vi kunna skicka guider till uppdrag och tillslut så har vi alla uppdrag på guide, då behöver inte nya medlemar posta så många posts om uppdrag som det redan finns flera topicar om vad tycker ni?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 om du gör en guide, så lägger säkert hultan gärna upp den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 om du gör en guide, så lägger säkert hultan gärna upp den jag tänkte inte bara jag, alla som vill på forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 ok, kanske det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 jag skulle kunna ställa upp! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 jag skulle kunna ställa upp! Ja me.... men på svenska så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts