Vice. Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Vote: En "manuell" tandborste Hade en elektrisk tandborste en period men gillade den inte så mycket. Kändes som om jag borstade tänderna med en knottrig vibrator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Har länge haft en manuell tandborste men den senaste som jag nu använder har inbyggd motor och vibrerar lite fint. Så jag röstade på elektrisk tandborste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Vote: Manuell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Vote: Elektrisk tandborste. It's the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Jag rengör mina tänder i diskmaskinen (tandprotes) ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Vote: Annat Sköljer munnen med Cola. ... Elektrisk tandborste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Var får man tag på en kvist från Salvadora Persica? Apoteket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 (redigerad) Ska man inte förresten byta tandborste ungefär varje månad? Hörde att någonting sådant var rekomenderat. Och då kan svaret ju hålla lite olika länge. Om jag byter tandborste någon gång strax efter nyår så lär jag ju inte köpa en elektrisk igen. Redigerad 9 december, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Ska man inte förresten byta tandborste ungefär varje månad? Hörde att någonting sådant var rekomenderat. Och då kan svaret ju hålla lite olika länge. Om jag byter tandborste någon gång strax efter nyår så lär jag ju inte köpa en elektrisk igen. Du byter ju bara ut huvudet. Vote: Manuell, är bara bökigt med elektrisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Du byter ju bara ut huvudet. Vote: Manuell, är bara bökigt med elektrisk... Om man har en elektrisk ja. Den jag har är bara designad som en vanlig tandborste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 En hårborste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Fingret med lite colgate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Hahaha Vice du är så skön. Vote: "Manuell" tandborste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Manuell. Har en eltandborste, men den glömmer jag alltid bort att ladda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Finns ju inte direkt några val förutom manuell och elektrisk. Tänk nu om du borstar tänderna med en hyvel? Eller kanske en brie ost? Möjligheterna är oändliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Finns ju inte direkt några val förutom manuell och elektrisk. Tänk nu om du borstar tänderna med en hyvel? Eller kanske en brie ost? Möjligheterna är oändliga! Fingrarna saknas enligt mig. Det enda miljövänliga alternativet! Grön makt, el-slakt! Voterar tandborste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts