Mer Jul Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Aftonbladet Lite weird, men såg i Aftonbladet´s bilaga NöjesBladet att det var en en sidigt uppslag om GTA, ta och köp den, värt som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Langa upp bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Har Aftonbladet börjat med spam bots? :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Har Aftonbladet börjat med spam bots? Känns så. Eller spam och spam är det väl inte. Men uppenbar reklam, känns det som. Hade någon utav de aktiva medlemmarna postat det så hade det väl varit okej, men när någon anmäler sig för att posta någonting sånt här så... Who are you? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Känns så. Eller spam och spam är det väl inte. Men uppenbar reklam, känns det som. Hade någon utav de aktiva medlemmarna postat det så hade det väl varit okej, men när någon anmäler sig för att posta någonting sånt här så... Who are you? Frågan är väl också vem fan det är som väljer att nicka "Mer Jul". Visst finns det väldigt underliga användarnamn på forumet, men frågan är inte om "Mer Jul" tar priset för sin mystik. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Frågan är väl också vem fan det är som väljer att nicka "Mer Jul". Visst finns det väldigt underliga användarnamn på forumet, men frågan är inte om "Mer Jul" tar priset för sin mystik. Sparken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 Sparken? Ptja, det är ju säsongsrelaterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Ptja, det är ju säsongsrelaterat. http://skinnymoose.com/collegeathletics/wp-content/uploads/2008/02/fortune-cookie-youre-fired-message.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Tyckte det var en dålig artikel; den handlade om politisk och svart humor i GTA-spelen(typ), men de tog bara upp exempel från GTA IV, trots att artikeln var om alla GTA-spel som släppts på 2000-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Tyckte det var en dålig artikel; den handlade om politisk och svart humor i GTA-spelen(typ), men de tog bara upp exempel från GTA IV, trots att artikeln var om alla GTA-spel som släppts på 2000-talet. Spelartiklar i 'riktiga' tidningar är sällan (aldrig) bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 http://skinnymoose.com/collegeathletics/wp-content/uploads/2008/02/fortune-cookie-youre-fired-message.jpg Har jag fått sparken? Tack, men jag föredrar att cykla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Har jag fått sparken? http://hogalid.skola.kiruna.se/87a/bilder/Spark.jpg Tack, men jag föredrar att cykla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Har jag fått sparken? Tack, men jag föredrar att cykla! Då får du en SPARKCYKEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Då får du en SPARKCYKEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts