jonasskate1 Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Vart finns det gratis GTA SA mods? HAr ni någon hemsida att tipsa om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 www.thegtaplace.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonasskate1 Skrivet 6 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 När jag ska instalera en mod så kommer det upp en ruta jag inte fattar. Det står: Could not extract the mods ZIP file. Ensure that it´s a valid ZIP file and that it contains all of the necessary files to install this mod. Vad menas!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 När jag ska instalera en mod så kommer det upp en ruta jag inte fattar. Det står: Could not extract the mods ZIP file. Ensure that it´s a valid ZIP file and that it contains all of the necessary files to install this mod. Vad menas!? Låter som att du fått tag på en trasig zipfil. Tanka den igen och kolla att det verkligen är en zipfil och inte nåt annat konstigt format. Alternativt kan du växla mellan olika zipprogram, Winrar är det jag tycker är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts