spajdermän Skrivet 21 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Ahem, kanske dags för en liten update. Festen var igår och jag var inte utklädd till R2D2. Istället för att bygga ihop en egen soptunnedräkt så bestämde jag mig för att Darth Vader-dräkten jag hittade på Toys R Us i storlek 164 fick duga. Den såg tillräckligt stor ut, jag tänkte att det inte gjorde något om det blev lite tajt (vilket det blev). Införskaffade även ett b-igt lasersvärd som lät som ett vanligt klonkande metallsvärd när man tröck på lysknappen. Folk hade även klätt ut sig till andra Star Wars-karaktärer. Mina favoriter var Darth Maul, Leia samt en Jawa Obligatorisk bild: http://img690.imageshack.us/img690/7322/dsc8647s.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Folk hade även klätt ut sig till... ...Leia Ahem... I vilken outfit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 tröck på lysknappen. Tryckte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 (redigerad) Ahem... I vilken outfit? Tyvärr inte bikinin Hon var vitskrudmedhårbullar-Leia. Bild uteblir. Curly: Jag skyller på min hälsingskhet Redigerad 21 december, 2009 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts