spajdermän Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 På något sätt har texten liksom förstorats och jag kan inte få tillbaka det. Det gäller bara på google då alla andra sidor är som vanligt. Jag har fått så här förut och vill minnas att det var relativt simpelt att fixa, men jag kommer inte på det! Hjälp uppskattas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 På något sätt har texten liksom förstorats och jag kan inte få tillbaka det. Det gäller bara på google då alla andra sidor är som vanligt. Jag har fått så här förut och vill minnas att det var relativt simpelt att fixa, men jag kommer inte på det! Hjälp uppskattas! CTRL + Skrolla neråt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Ctrl + 0. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Tackar ödmjukast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts