VickeX Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 När vi ändå är inne på Saab-spåret så varför inte döpa honom till Saab. Blir det en flicka så blir det Saabina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Linn! Oj, nu kommer jag och dödar all glädje, men Lunch förtjänar ett grattis också! Vice var tydligen inte först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Grattulationer! Se till att skola in henne i forumet från tidig ålder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 (redigerad) En stor fet kram till både dig, V, och er framtida gullunge! Ungen ska heta Skalle-Per, och där med basta Redigerad 20 december, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Grattis!! Döp henne till Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Gratulerar! Så jag antar att du inte kommer ha tid med forumet om cirka 8 månader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 GRATTIS DIN LILLA KNÖL! Gud vad skoj, jag älskar barn! Ordna lekpartay med min systerdotter Ellen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Gratz! Självklart ska han/hon heta Alex! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Gratulerar! Så jag antar att du inte kommer ha tid med forumet om cirka 8 månader? Vice sätter alltid forumet först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Grattis, hade rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Grattis Vice! Om det blir en pojk kan du döpa honom till StellHell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Grattis och lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Gz. Syrran ska med ha i sommar. Kul att hon "precis" fick sitt första (februari) och nu är inne i vad hon tror är 12 veckan (dvs.~3mån). så det blir drygt 1½ års åldersskillnad på barnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Grattis farsgubben Vice. (Nu måste vi ju ha en fest i din ära ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Natalie Portman Concha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Gz. Syrran ska med ha i sommar. Kul att hon "precis" fick sitt första (februari) och nu är inne i vad hon tror är 12 veckan (dvs.~3mån). så det blir drygt 1½ års åldersskillnad på barnen. Grymt avundsjuk på syskon med så små ålderskillnader. Lär ju bli mer broförhållande på det hela då, jag och mina syskon har jättekul när vi umgås men det märks ju vilka som är äldre/yngre. Gissar att det jämnar ut sig under åren dock, när vi var mindre så slog vi bara på varandra ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Grymt avundsjuk på syskon med så små ålderskillnader. Lär ju bli mer broförhållande på det hela då, jag och mina syskon har jättekul när vi umgås men det märks ju vilka som är äldre/yngre. Gissar att det jämnar ut sig under åren dock, när vi var mindre så slog vi bara på varandra ändå... Tror inte åldersskillnaden spelar någon stor roll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Vice sätter alltid forumet först. - Vice, kan du ta hand om [namn] en liten stund medan jag går ut och handlar? - NEJ! JAG SITTER PÅ FORUMET FFS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Grymt avundsjuk på syskon med så små ålderskillnader. Lär ju bli mer broförhållande på det hela då, jag och mina syskon har jättekul när vi umgås men det märks ju vilka som är äldre/yngre. Gissar att det jämnar ut sig under åren dock, när vi var mindre så slog vi bara på varandra ändå... Jag har en lillebror som är 13 månader yngre än mig. När vi var mindre så var det en pain in the ass, men just nu så är det som du säger, ett broförhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Daddy O'Conca. Emilia, Linnéa, Elina, jag har sjukt dålig fantasi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts