kobbe Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 ptja en kvart kvar, hade jag inte sett tråden nyss hade jag definitivt inte kommit ihåg detta. Kommer säkert bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Självmord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Loggar in klockan 17:45 helt ovetandes! 15 minuters-hype ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 omfg 10 seconds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Nu är klockan förbi 18:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 BERÄTTA DIN SLYYYYNA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Bra där Vice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Höh, han är inte online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 VA I HELVETE 2 MINUTER SEN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Han har lämnat forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 "Att han kommer att lämna forumet!" Fan vad iskallt om det stämmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Han har lämnat forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Yes! Umberto, lås tråden och ta bort det här inlägget efter att allting verkställts: StellHell: Banna / Hybernajta Vice. Alla forumiter: skapa massor utav trådar om varför Vice lämnat oss och hur han kunde vara så elak att starta den här tråden och lura oss. Det skulle lura honom rätt rejält. Kanske. Nej men, han har nog bara glömt bort att det var 18:00. Eller kan bara inte komma till en dator. Eller någonting sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Han kanske kör en lauring och inte alls berättar något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Äh, Vice. är som han är. Glömmer bort saker och sånt. Tro mig, på tisdag vet vi vad han vill ha sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Men Vice... nu blir jag jätteledssen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Slår vad om att han glömt bort det eller haft sönder sin router, etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Eller så var det ingenting och nu ska vi bli skitpissed på han och åka hem till honom och bränna ner hans brevlåda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Han är nog inte den han utgett sig för att vara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Från Vice: "Snälla be om ursäkt från mig. Fick hoppa in akut på jobb. Det är snöstorm och folk sjukade sig. Skulle posta på forumet från mobilen men det gick inte. Postar halv tio när jag kommer hem. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts