Vice. Skrivet 19 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Oj, oj, oj vad spännande. Intressant som attan att läsa era gissningar. Undrar vem som har rätt.. Vice är forumet! Om han lämnar oss så försvinner en viktig del av oss härifrån och vi kommer bli dystra Tack, det värmde. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Vice är kung av forumet! Död åt anti-royalisterna! All makt åt Vice, vår befriare! The irony in this! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Han kanske väljer att fria just den tjugonde och håller tyst om det så vi får det samma dag som hon? Alternativt att tjejen kommer föda den tjugonde och han vill berätta det samma dag som barnet kommer. Fast det är ju grymt svårt att säga i förväg då det kan ploppa ut lite när det känner för det. Yeah, like you don't know what it is. What? Jag vet faktiskt inte. HOT GAY SEX™??! Det där var mer intressant än allt annat i hela tråden hittills. Tack så mycket, tack! Fortsätt att läsa och meditera över visdomen i mina inlägg och en dag kommer Ni kanske att bli en hälften så förträfflig och fenomenal medlem och människa som Sir Umberto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Tack så mycket, tack! Fortsätt att läsa och meditera över visdomen i mina inlägg och en dag kommer Ni kanske att bli en hälften så förträfflig och fenomenal medlem och människa som Sir Umberto! Han poängterade din =P -smiley och inte ditt inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Vice är kung av forumet! Död åt anti-royalisterna! All makt åt Vice, vår befriare! Vice är väl ändå "anti-royalist". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 (redigerad) Vice är väl ändå "anti-royalist". Är han? Hade jag ingen aning om . Förlåt Vice! Ta inte livet av dig Det var bara ett "figure of speech" Redigerad 19 december, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Vice är väl ändå "anti-royalist". Stämmer bra det. Är han? Hade jag ingen aning om . Förlåt Vice! Ta inte livet av dig Det var bara ett "figure of speech" Haha ingen fara. Jo jag är så mycket emot kungen och hans översittar familj som man bara kan bli. Kolla bara på Barttungens bröllop nu i sommar. Vi skattebetalare skall donera 10 mille till en ekonomiskt oberoende människas bröllop. Hahaha man vet inte om man skall skratta eller gråta. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Jag har inte läst i genom tråden, men berättas detta vid tolvslaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Jag har inte läst i genom tråden, men berättas detta vid tolvslaget? "Vad skall Vice berätta, 20 Dec 18:00?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Hoppas bara att han inte kommer att lämna forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 17 timmar kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 7 timmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 (redigerad) IIIIIIIIIIHHHHHHH Kan knappt hålla mig, lolz :) Redigerad 20 december, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 /care Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 /care http://www.prankspace.com/show/SmileyFinger53.gif 3 TIMMAR KVAR! JAG SKITER NER MIG AV UPPHETSNING!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 /care /care på att du inte bryr dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 (redigerad) Vice, this better be good. Jag är överhypad! Om det visar sig att det är något tråkigt du har att säga så död... ehrm, så blir jag arg på dig Redigerad 20 december, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Hehe jag tycker att det är spännande men är inte hypad. Det är väl bara onödigt. Då blir man ju bara besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Hehe jag tycker att det är spännande men är inte hypad. Det är väl bara onödigt. Då blir man ju bara besviken. Jodu, det har jag erfarenhet av tyvärr, men det är väldigt svårt att inte hypa en sån här grej! Vice: Jag håller med dig om kungahuset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Ofan att det var klockan 18:00. Vet inte varför jag fick för mig att det skulle ske klockan 20:00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts