Siana Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Om det är något av alternativen så gissar jag på party, eftersom det är föga troligt att han skulle vara såpass glad om han åkt dit för fildelning. De andra känns heller inte särskilt troliga. Jag ansluter mig till skaran som tror på pappa/make. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Jag tror inte att du skulle ha skapat en så här skoj poll om det var något negativt som du har att berätta, därför tror jag att du vunnit pengar och tänker bjuda forumet på partaj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Att han har vunnit en stor summa pengar och nu skall bjuda hela forumet på partaj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Du ska förlova dig med Victoria Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Partaj hoppas jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Du är inte den du utger dig för att vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Att du egentligen är Victoria? Nej men, paaaartey! Jag kommer från Västernorrland om fallet är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 http://www.djvictorconca.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 http://www.djvictorconca.com/ Alltså.. Party! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Annat: Daddy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Alltså, fan vad besviken jag kommer bli om du bara låtsas nu! Är spänd av förväntan vad det här kan vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Alltså, fan vad besviken jag kommer bli om du bara låtsas nu! Är spänd av förväntan vad det här kan vara! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Alltså, fan vad besviken jag kommer bli om du bara låtsas nu! Är spänd av förväntan vad det här kan vara! Låsas? Haha nej jag har nått att berätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Låsas? Haha nej jag har nått att berätta. ARRRGGGGH! Orka vänta till tjugonde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 (redigerad) Låsas? Haha nej jag har nått att berätta. Then what's up with the " " ? Jag blir orolig! Redigerad 5 december, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Låsas? Haha nej jag har nått att berätta. Har du köpt upp forumet? ' Vote: Fest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Then what's up with the " " ? Jag blir orolig! Nej det var inget underbetonat med just den smileyn. Kunde valt en annan. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Alltså, du är lite elak. Jag blir galet nyfiken av sånt här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Jag tror det är en riktig Vice-luring det här. Med andra ord döljs en del av sanningen i svarsalternativen. Jag tror att: Han skall att flytta till Puerto rico och leva som eremit! (=Han är med i något ballt projekt som innebär att han hamnar mitt ute i bushen hos någon fattig familj) ELLER Att han kommer att lämna forumet! (=Han kommer inte ha möjlighet till att använda internet på ett antal månader) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Victoria är på smällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts