MyStiC Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Elira är ett ganska fint namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Grymt avundsjuk på syskon med så små ålderskillnader. Lär ju bli mer broförhållande på det hela då, jag och mina syskon har jättekul när vi umgås men det märks ju vilka som är äldre/yngre. Gissar att det jämnar ut sig under åren dock, när vi var mindre så slog vi bara på varandra ändå... Bah, skiljer ett år och en månad på mig och min storasyster, känner större för min halvbror som är fyra år yngre kan jag säga iaf. : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Grattis Vice! Snälla snälla, döp barnet till något snarlikt med Victor och Victoria, hade varit så grymt. Vicky om det är en tjej, eller Vilhelm om det är en kille typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Grattis! När reggar du henne på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 (redigerad) Grattis! När reggar du henne på forumet? På hennes/hans trettonde födelsedag. Edit: Nä men Vice du måste döpa henne efter någon kvinlig spelkaraktär. Och namnet måste såklart börja på V. Gärna Vi... Om det går. Blir det en kille ska han lätt heta Voldemort. Redigerad 21 december, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Grattis Vice Och god jul och gott nytt år på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Jag vill ha Twitter och Live Cam direkt från sjukan om 8 månader! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Wow! Stort Vice. Grattis och lycka till med ditt nya livsprojekt! PS. Bra att du tar forumets brist på nya medlemmar på allvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Redan i tidig ålder ska du introducera henne/honom till GTAsajten! Vi behöver members!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Grattis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Redan i tidig ålder ska du introducera henne/honom till GTAsajten! Vi behöver members!!! 13 års åldersgräns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 PS. Bra att du tar forumets brist på nya medlemmar på allvar Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Elira är ett ganska fint namn. Second that. Julia aswell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Körde på festen, men men... Passar på att framföra mina grattulationer jag också. Tycker Xerxes är ett rätt fräckt killnamn faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 13 års åldersgräns! Vice. får vara med och godkänna alla inlägg. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Gratulerar Vice! Tycker Xerxes är ett rätt fräckt killnamn faktiskt! Lillebror heter Xerxes. Dock i mellannamn, but still Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 13 års åldersgräns! Hey, Vice barn ?r V.I.P! Hon/han f?r komma in hit vid vilken ?lder hon/han vill och ?va sig p? svenska spr?ket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 (redigerad) Grattis Vice.! Var nu en ansvarstagande förälder och hur mycket du än vill så går det inte att försumma den lille bara för att vara inne på gtasajten hela tiden. Nej inte försumma men tänker absolut inte lämna forumet för detta. Gratulerar! Så jag antar att du inte kommer ha tid med forumet om cirka 8 månader? Klart jag kommer. Kommer fortsätta spela och resa med. Tragiskt om barn blir en börda. Många päron verkar ju nästan sluta leva bara för barnens skull. De får väl hänga på mitt liv fram tills de skaffar sig ett eget. Jag var med mina päron på massa barer och fester när jag var liten, och kolla hur jag blev. Vice sätter alltid forumet först. Långt upp på listan i alla fall. - Vice, kan du ta hand om [namn] en liten stund medan jag går ut och handlar? - NEJ! JAG SITTER PÅ FORUMET FFS!!! Snälla snälla, döp barnet till något snarlikt med Victor och Victoria, hade varit så grymt. Vicky om det är en tjej, eller Vilhelm om det är en kille typ. Victor/Victoria skall ungen heta i andra namn. Varför sluta med en fungerande tradition. Bra att du tar forumets brist på nya medlemmar på allvar Ja, ser du vad jag gör för forumet! Det kan man kalla för engagemang. Hahaha Tycker Xerxes är ett rätt fräckt killnamn faktiskt! Hur uttals det, serses? Tack alla för gratulationerna. <3 <3 Redigerad 21 december, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Aaw, stora gratulationer Vice.! Jag önskar er det bästa och en god lycka! (hm, kan man säga så?) *öppnar champanjen* Skål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts