Vice. Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 (redigerad) Tid kvar... Kan bli skoj det här. Spekulera på... Ni måste skriva vad ni tror om ni väljer annat! Redigerad 3 december, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Förlova sig/Gifta sig med Victoria! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Förlova sig/Gifta sig med Victoria! Hade någon liknande tanke. Antingen det, eller att Victoria är gravid så allas vår Vice ska vara tomte om ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Han är en alien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Att han har vunnit en stor summa pengar och nu skall bjuda hela forumet på partaj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 (redigerad) Att han är tvillingbror med Adam Sandler! Redigerad 3 december, 2009 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Party ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 (redigerad) Eremit ftw. :yes: Partaj vore inte heller fel! Redigerad 3 december, 2009 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Åh, va spännande! Jag tror du kommer bjuda oss på partaj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 (redigerad) Blir'e partaj är jag sååå där om du betalar min tågbiljett. Annars: Vice Jr. kanske? La min röst på fildelning, dock. Redigerad 3 december, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Om det är nåt av alternativ 1-6 så tror jag att du har blivit åtalad för fildelning. Fast jag hoppas så klart att det är forumpartajet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Jag röstade på fildelning, men sedan kom jag på att du säkert ska bli pappa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Du kommer bli pappa! Jag vill vara gudfar åt den lilla illbattingen om det är ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Om det är något av alternativen: Fildelningen. Vad jag tror: Pappa eller äkta make! Vad jag hoppas: PARTYYY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Vote: Annat, vad? Att det är du som är the mastermind i mitt liv, trumansyndrome is seriously dangerous for your health (Om du nu har köpt GTASajten får jag väl säga grattis i förväg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Vote: Annat Att han vill leka troll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Parteh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Förlova sig/Gifta sig med Victoria! Att han har vunnit en stor summa pengar och nu skall bjuda hela forumet på partaj! Troligast: 1. Förhoppningsvis: 2. I?ll (try to) be there! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Förresten, bli pappa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts