MeanMachine Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Någon mer än jag som tävlar i alla tävlingar som finns på internet typ? Mina föräldrar gjorde alltid det när jag växte upp och gör det fortfarande. De har kammat hem resor för säkert 200000 under 10 år. tipsa lite om coola tävlingar. helst elektronik och spel. fett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Mina föräldrar blev det ett tag när morsan råkade vinna en resa för 20k. Såg något program om en tant som hade det som sin stora hobby. Hon hade ett helt rum fullt med skräp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Nja, jag deltar inte i tävlingar på Internet. Har lite nojja, tror att allt är länkar till virus eller adware Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Var fasen hittar man tävlingar på nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MeanMachine Skrivet 7 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 kan ju tips om en satio-tävling iallafall: http://tre.se/satio kan droppa mer när jag kommer hem. finns rätt mycket gratisgrejer att plocka hem också. förkläden,receptsamlingar och annat gött. gratis är den bästa kryddan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MeanMachine Skrivet 21 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Var fasen hittar man tävlingar på nätet? http://www.blienvinnare.com bland annat. se upp för de där udda sms-tävlingarna som låter för bra dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts