Add3 Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 kör till Pole Position med en motorcyckel. Kör mot ingången till clubben och hoppa av motorcyckel så att den rullar in i clubben.. sen går man in och hämtar den där inne och kör ut. Då ser man inga hus men alla hp & rampages och allt sånt syns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addePS2 Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 men man kan inte köra genom husen, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 (redigerad) men man kan inte köra genom husen, va? ja det undrar jag också Redigerad 21 mars, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 kör till Pole Position med en motorcyckel. Kör mot ingången till clubben och hoppa av motorcyckel så att den rullar in i clubben.. sen går man in och hämtar den där inne och kör ut. Då ser man inga hus men alla hp & rampages och allt sånt syns säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 (redigerad) många som har berättat om det här, fast jag är inte säker på om det funkar Redigerad 20 mars, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addePS2 Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 alllting e mörkt när man kör sådär och husen finns kvar men de syns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Nja! man kan tyvär inte köra igenom husen.. men på vissa ställen kan man se vägen annars använder man bara kartan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 kör till Pole Position med en motorcyckel. Kör mot ingången till clubben och hoppa av motorcyckel så att den rullar in i clubben.. sen går man in och hämtar den där inne och kör ut. Då ser man inga hus men alla hp & rampages och allt sånt syns coolt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 kör till Pole Position med en motorcyckel. Kör mot ingången till clubben och hoppa av motorcyckel så att den rullar in i clubben.. sen går man in och hämtar den där inne och kör ut. Då ser man inga hus men alla hp & rampages och allt sånt syns (:!!! man kan även ta mailbo club istället för Pole Position Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 jag fattade ingenting när jag körde. Finns det paket i husen som syns eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 jag fattade ingenting när jag körde. Finns det paket i husen som syns eller? Nja... men man ser igenom husen så om det ligger nått paket i nån gränd så är dom lättare att hitta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts