Sniper Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 (redigerad) Denna tråd är dedikerad till alla de olika julerbjudanden som finns i julkalenderform på internet denna jul! Jag vet hittils att GAME, Discshop och CDON har julerbjudanden. Lista: GAME Discshop CDON Spelbutiken Redigerad 2 december, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Bra tråd! Måste kolla om det finns något man kan passa på att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Spelbutiken har en decemberlista, ingen julkalender direkt. Men alla spel på decemberlistan är sänkta lite i pris. http://www.spelbutiken.se/catalog/minisite/decemberkampanj Herregud på dagens lucka på GAME, Borderlands för bara 299!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Herregud på dagens lucka på GAME, Borderlands för bara 299!! Tyvärr är Borderlands en flopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Spelbutiken har en decemberlista, ingen julkalender direkt. Men alla spel på decemberlistan är sänkta lite i pris. http://www.spelbutiken.se/catalog/minisite/decemberkampanj Herregud på dagens lucka på GAME, Borderlands för bara 299!! Tack för tipset. Nu finns den i första posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Tyvärr är Borderlands en flopp Borderlands är inte en flopp. Gå och kör dina skit spel o säg inget om de bra spelen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 (redigerad) Borderlands är inte en flopp. Gå och kör dina skit spel o säg inget om de bra spelen.. Haha, vaknat på fel sida? Tyvärr var jag grymt hypad på det, och spelade det så fort jag fick det. Men när jag kommit upp till lvl 25 (ca) så blev det bara så segt, jobbigt när mobs tål så mycket, jag antar att jag gillar L4Ds mobs mer. Oerhört långtråkigt att behöva tömma magasin efter magasin. Och alla de tre andra polarna jag spelade med höll med mig. Till en början såg det verkligen bra ut, men floppade, enligt oss alltså. Det är totalt omöjligt att döda en boss utan att någon dör en gång. Så tycker jag inte det ska vara. Redigerad 3 december, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Haha, vaknat på fel sida? Tyvärr var jag grymt hypad på det, och spelade det så fort jag fick det. Men när jag kommit upp till lvl 25 (ca) så blev det bara så segt, jobbigt när mobs tål så mycket, jag antar att jag gillar L4Ds mobs mer. Oerhört långtråkigt att behöva tömma magasin efter magasin. Och alla de tre andra polarna jag spelade med höll med mig. Till en början såg det verkligen bra ut, men floppade, enligt oss alltså. Det är totalt omöjligt att döda en boss utan att någon dör en gång. Så tycker jag inte det ska vara. Med lite skills så behöver man inte dö när man möter en boss, inte ens 1 gång. Och L4D har inget med Borderlands att göra, inget är lika, inte grafik eller gameplay Är du verkligen säker på att du körde Borderlands? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Vet att FZ har en julkalender också med erbjudande eller att dem ger bort om jag läste rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Med lite skills så behöver man inte dö när man möter en boss, inte ens 1 gång. Och L4D har inget med Borderlands att göra, inget är lika, inte grafik eller gameplay Är du verkligen säker på att du körde Borderlands? Sledge var grymt svår utan att dö en enda gången, vad jag minns från början. Och du missförstod nog mig ganska grymt med L4D och Borderlands. Vad jag sa var att jag gillar nog mer hur mobsen är i L4D än hur dem är i Borderlands. Att jag gillar L4D stilen mer, att dem dör på bara några få skott, men kvantiteten är mycket högre. Klart jag gjorde, men egentligen hoppas jag att det inte var Borderlands, då jag blev så besviken på det. Skit samma, för off topic nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Sluta babbla nu grabbar, smaken är som baken. Borderlands har emellertid generellt fått väldigt höga betyg så jag tyckte det var en grym kalenderlucka. En smula ontopic är att Torrentbytes har en julkalender, för de som är medlemmar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Sluta babbla nu grabbar, smaken är som baken. Borderlands har emellertid generellt fått väldigt höga betyg så jag tyckte det var en grym kalenderlucka. En smula ontopic är att Torrentbytes har en julkalender, för de som är medlemmar där. TBs julkalender rockar! Riktigt bra paket, och riktigt användbart för att knuffa upp ration lite när det är freeleech på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Känns som GAME verkligen vill bli av med ett par Halo ODST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Känns som GAME verkligen vill bli av med ett par Halo ODST! Ja, verkligen! De kanske kommer att ha fredagens erbjudande över resten av helgen i fortsättningen också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Assassin's Creed II på PS3 för 399 låter som ett riktigt bra pris! @ CDON Lips för 399 @ Game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Är det någon mer än jag som inte riktigt förstår hur GAME.se tänker? "Luckorna uppdateras kl 09.00 vardagar" ... hur ska man då få tag på Lucka 12 och Lucka 13? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 (redigerad) Är det någon mer än jag som inte riktigt förstår hur GAME.se tänker? "Luckorna uppdateras kl 09.00 vardagar" ... hur ska man då få tag på Lucka 12 och Lucka 13? De kommer väl uppdateras på måndag då? Redigerad 12 december, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 De kommer väl uppdateras på måndag då? Och bli direkt obrukbara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Discshop kör ett riktigt bra erbjudande idag! DJ Hero inklusive den där brädan för 750kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 www.Inet-data.se har gratis frakt och en påse godis på köpet om man handlar för 100 kr eller mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts