ZcruweN Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Anyhow, 19-23 hoppas jag på så Gävleborna får gråta över att den vackra bocken inte står över Jul. JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRÅT GÄVLEBOR GRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Tydligen hade de lyckats släcka övervakningskamerorna och allt... pro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Faen vad gissade jag? Tro det var 19-23. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Faen vad gissade jag? Tro det var 19-23. I första posten så skrev du att du röstade på 29-31 December. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 I första posten så skrev du att du röstade på 29-31 December. Hehe jaha. Missade det. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Kamerorna hade blivit hackade och filmer från när bocken antändes saknas. Click me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts