Flaskan Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Idag blir det av, runt 15 som beräknat. Håll printknapparna redo.. Jag...hade...idrottsdag...missade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Jag...hade...idrottsdag...missade. *suck* Okej, på måndag då? Kan till och med ta med min flagga då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Jag tror att den kommer tuttas på på självaste julafton. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 *suck* Okej, på måndag då? Kan till och med ta med min flagga då. OORAAAAAAAAAAAAAAAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 (redigerad) Gief numbah then Men vi kan göra det till en lek, jag skriver 070 *98 1*86, sen får du gissa dig till dom andra siffrorna och se när du hamnar rätt. Redigerad 4 december, 2009 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Men vi kan göra det till en lek, jag skriver 070 *98 1*86, sen får du gissa dig till dom andra siffrorna och se när du hamnar rätt. Eller så får han fråga mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Hur ofta är det någon som åker fast för att bränna ner bocken? För man kan väl åka fast för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Hur ofta är det någon som åker fast för att bränna ner bocken? För man kan väl åka fast för det? Du förstår, vi i motståndarrörelsen har tränat ninjor som antänder den nästan varje år, så vi åker aldrig fast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Haha, var det inte Henkibojj som hade gjort världens bästa plan hur vi GTAsajtare skulle bränna bocken? Kan inte någon hitta den! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 (redigerad) Haha, var det inte Henkibojj som hade gjort världens bästa plan hur vi GTAsajtare skulle bränna bocken? Kan inte någon hitta den! Jodå, nog var det Henkibojj alltid. Han hade skissat ritningar och hade detaljerade taktiker som beskrev hur vi skulle gå tillväga. Om jag minns rätt så fanns det både en A-plan och en B-plan, fanns det till och med en C-plan? Anyhow så vill jag minnas att bilden inte finns kvar på hosten längre (Beffo?) så inlägget har tappat lite i rolighet då ritningen var klockren. Men posten är fortfarande rolig. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=816897 Där är posten, inte alls som jag beskrev, tiden hade visst brett på lite i mitt minne. Bilderna är dessutom där! A, B och C-planerna som jag babblade om var visst bara markeringar på bilderna. Redigerad 4 december, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 (redigerad) Hur ofta är det någon som åker fast för att bränna ner bocken? För man kan väl åka fast för det? Jag frågade nästan exakt det på förra sidan ^^ Btw, tack för svaret Kicken. Redigerad 4 december, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Eller så får han fråga mig. Come ooon, don't ruin the fun! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 GÄVLEBOCKEN BORTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 GÄVLEBOCKEN BORTA! WOOOT när fan brann den? Måste ha varit precis nu, det står inget någonstans! Fan att jag missade elden... Däremot ... 19-23 gissar jag på. Fuck yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 WOOOT när fan brann den? Måste ha varit precis nu, det står inget någonstans! Fan att jag missade elden... Däremot ... Fuck yes. Undrar jag också. Såg det precis innan jag postade på superstart (Med bock-webcam-pluginet) att bara stommen var kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kletis Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 2009-12-23 03:09, Skadegörelse, Gävle Kl 03.09 på onsdagsmorgonen fick polisen larm om att Gävle Bocken brann. När polispatrullerna kom till platsen var Bocken övertänd och endast stommen fanns kvar. Ingen gärningsman har gripits för dådet. Händelsen rubriceras som grov skadegörelse. Organisation Polismyndigheten i Gävleborgs län Text: LKC. Publicerad: 2009-12-23 04:22. Är väl någon som gått från krogarna där i krokarna och sedan lyckats haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 19-23 december, jag känner mig rätt säker på min sak. Kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Ska studera dessa dokument riktigt noga och med hjälp av kalkyler och kylskåp räkna ut rätt datum. Min röst faller på.. 19-23 December! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 NU är det jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Skit också, skrev aldrig vad jag röstade men tror det var 19-23 i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts