Kebab Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Låter intressant! Vad heter boken? Det finns en hel uppsjö, men jag tycker att den här verkar vettig. http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9189212339 Ska ge honom den här också. http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9174240366 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 Jag önskar mig inget speciellt.. Och förväntar mig heller inte att få något "speciellt". Men man är ju alltid så generös så man ger tillbaka pressentkort som man fick förra julen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 Har önskat mig alla säsonger av HIMYM, fast ingenting utöver det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 (redigerad) Pengar, pengar och åter pengar. Har redan planerat exakt vad jag ska göra för dom. Redigerad 14 december, 2009 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Kom på att jag behöver ett nytt headset, och morsan är medveten om det, då hon påpekade att jag borde lämna tillbaka den jag lånade av en polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 (redigerad) Har lite julklappsbryderier - min bror åker till Afrika i början av nästa år i några månader, och jag håller på att slå ihop ett Afrika-kit. Hittills har jag bara hittat en skiva med afrikansk musik (som ioförsig är riktigt bra), och en DVD-dokumentär. Så jag skulle behöva något roligt också, något som lättar upp stämningen bland julklappsutdelningen, något med humor. Men som ändå anknyter till temat, och helst - vara användbart! Någon som har några bra idéer? All hjälp uppskattas! edit: Ursäkta om jag hi-jackar tråden, jag tyckte att det var okej! Redigerad 16 december, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Har lite julklappsbryderier - min bror åker till Afrika i början av nästa år i några månader, och jag håller på att slå ihop ett Afrika-kit. Hittills har jag bara hittat en skiva med afrikansk musik (som ioförsig är riktigt bra), och en DVD-dokumentär. Så jag skulle behöva något roligt också, något som lättar upp stämningen bland julklappsutdelningen, något med humor. Men som ändå anknyter till temat, och helst - vara användbart! Någon som har några bra idéer? All hjälp uppskattas! edit: Ursäkta om jag hi-jackar tråden, jag tyckte att det var okej! En klase bananer is the shit! Han måste ju bli van lixom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 En klase bananer is the shit! Han måste ju bli van lixom! Hah, jag gillar't! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Har lite julklappsbryderier - min bror åker till Afrika i början av nästa år i några månader, och jag håller på att slå ihop ett Afrika-kit. Hittills har jag bara hittat en skiva med afrikansk musik (som ioförsig är riktigt bra), och en DVD-dokumentär. Så jag skulle behöva något roligt också, något som lättar upp stämningen bland julklappsutdelningen, något med humor. Men som ändå anknyter till temat, och helst - vara användbart! Någon som har några bra idéer? All hjälp uppskattas! edit: Ursäkta om jag hi-jackar tråden, jag tyckte att det var okej! En universaladapter, eller vad det heter, kanske? Alltså, en sån där omvandlare så du kan använda alla möjliga sorters el-uttag. Har ju i och för sig inget med kontinenten Afrika att göra, men kommer bli användbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Uncharted 2, kläder och pengar till en ny dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 (redigerad) Har lite julklappsbryderier - min bror åker till Afrika i början av nästa år i några månader, och jag håller på att slå ihop ett Afrika-kit. Hittills har jag bara hittat en skiva med afrikansk musik (som ioförsig är riktigt bra), och en DVD-dokumentär. Så jag skulle behöva något roligt också, något som lättar upp stämningen bland julklappsutdelningen, något med humor. Men som ändå anknyter till temat, och helst - vara användbart! Någon som har några bra idéer? All hjälp uppskattas! edit: Ursäkta om jag hi-jackar tråden, jag tyckte att det var okej! Haha, trodde du hade skrivit "julklappsbroderier" först så blev lite fundersam.. Men vad sägs om någon form av info om afrikansk mat, som han troligtvis kommer stöta på en hel del under sin tid där? Att ha lite basfakta om det man stoppar i sig när man kommer till ett annat land är aldrig fel. Redigerad 16 december, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Haha, trodde du hade skrivit "julklappsbroderier" först så blev lite fundersam.. Men vad sägs om någon form av info om afrikansk mat, som han troligtvis kommer stöta på en hel del under sin tid där? Att ha lite basfakta om det man stoppar i sig när man kommer till ett annat land är aldrig fel. Hehe, vet att du inte menar att Afrika är ett land men lät rätt kul ändå. Kan bli svårt, tror de äter rätt olika grejor i Egypten, Kenya och Sydafrika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 En universaladapter, eller vad det heter, kanske? Alltså, en sån där omvandlare så du kan använda alla möjliga sorters el-uttag. Har ju i och för sig inget med kontinenten Afrika att göra, men kommer bli användbart. Haha, trodde du hade skrivit "julklappsbroderier" först så blev lite fundersam.. Men vad sägs om någon form av info om afrikansk mat, som han troligtvis kommer stöta på en hel del under sin tid där? Att ha lite basfakta om det man stoppar i sig när man kommer till ett annat land är aldrig fel. Två mycket bra tips, tack så mycket! Jag berättar hur det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Hehe, vet att du inte menar att Afrika är ett land men lät rätt kul ändå. Kan bli svårt, tror de äter rätt olika grejor i Egypten, Kenya och Sydafrika. Haha, jo, jag menar maten i de specifika länder hans bror planerat besöka i Afrika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Kommer nog få kläder, lite småskit stuff från någon konstig men schysst butik, och så pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Oh, blott en klapp jag önskar mig men, ack och ve, kan den ej köpas för allt silver i Sala. Men i avsaknad av den nöjer jag mig med: Böcker! Ny elvisp! En hushållsassistent! Ny morgonrock! Kettlebells! En mysig filt! En häst! Trekant med J & F! Tack! (Och ja, självfallet kan jag köpa de flesta av dessa saker själv - but that's not the point, you miserable skunks! https://static.flashback.info/img/smilies2/rant.gif) ---- Har redan köpt ett antal julklappar men jag tror jag skriver ner allt när allt är köpt. Dyrt blir det iaf! Har lite julklappsbryderier - min bror åker till Afrika i början av nästa år i några månader, och jag håller på att slå ihop ett Afrika-kit. Hittills har jag bara hittat en skiva med afrikansk musik (som ioförsig är riktigt bra), och en DVD-dokumentär. Så jag skulle behöva något roligt också, något som lättar upp stämningen bland julklappsutdelningen, något med humor. Men som ändå anknyter till temat, och helst - vara användbart! Någon som har några bra idéer? All hjälp uppskattas! edit: Ursäkta om jag hi-jackar tråden, jag tyckte att det var okej! Något som är roligt, användbart och har Afrika-anknytning... En läppskiva är det första jag kommer att tänka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Känns kul att kunna lägga lite mer pengar på julklappar än vanligt (150-200 per skalle, visserligen inte så mycket om man jämför med annat man slänger pengar på, men...). Har bara en syster och en systerdotter kvar att köpa till. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts