chucky.swe Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Ett ljudsystem.. Mitt är sönderspelat, men jag vet att jag inte kommer att få det. Mor ska få ett par svindyra tallrikar, så blir hon glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 (redigerad) Okej, det ska jag lägga på minnet! Kan du rekommendera någon annan slip som är att föredra framför denna? Jag har Globalknivar så det borde vara det mest lämpade? Nu var det väl lite förhastat av mig att bara spotta ur mig det där. Det första jag tänkte på var att du önskade dig en Minosharp -MC-220 och inte en Global Keramisk skärpstav 24cm, G-45. Har lite svårt att tänka mig att en "o-kock" skulle vilja ha en sådan, och Global-knivar för den delen också. Bra där. Eller, du är inte kock va? Jag har båda, men den jag i sådana fall skulle sälja är Minosharpen som ligger i en låda efter att jag fick Globals skärpstav. Rekommenderar båda faktiskt, men skärpstaven är väl lite av en show-off. Kan tillägga att på jobbet har vi inte ett enda slipverktyg. Vi slipar våra Global-knivar på undersidan av tallrikarna. Redigerad 2 december, 2009 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Duppeeelpeeeeeeeeedal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Musik-CDs och DVD-er är det enda på min lista i år. Vill ha Pink Floyd - Animals och Metallica - Live Shit Binge & Purge, sen finns det ju alltid fler skivor man inte har i sin samling. Har födelsedag i december också, så vi får se vad som levereras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 (redigerad) Nu var det väl lite förhastat av mig att bara spotta ur mig det där. Det första jag tänkte på var att du önskade dig en Minosharp -MC-220 och inte en Global Keramisk skärpstav 24cm, G-45. Har lite svårt att tänka mig att en "o-kock" skulle vilja ha en sådan, och Global-knivar för den delen också. Bra där. Eller, du är inte kock va? Jag har båda, men den jag i sådana fall skulle sälja är Minosharpen som ligger i en låda efter att jag fick Globals skärpstav. Rekommenderar båda faktiskt, men skärpstaven är väl lite av en show-off. Kan tillägga att på jobbet har vi inte ett enda slipverktyg. Vi slipar våra Global-knivar på undersidan av tallrikarna. Det var en sån med keramiska hjul som jag hade tänkt och jag tror faktiskt jag får den om jag önskar mig den. Har både en jul och en födelsedag att avverka inom loppet av ett par veckor. Kanske ska önska mig en till Global också, har den långa kockkniven nu och en kortare grönsakskniv men med stort blad. Skulle vilja ha en flexibel. Jag är inte kock nej men gillar bra prylar Redigerad 2 december, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Långfärdsskridskor (vilket får bli en kombinerad jul och födelsedagsönskning eftersom de är så nära inpå), att åka runt en sjö med gamla hockeyrör var rätt ansträngande föregående vinter. Och nya större kalsonger är det andra jag kommit på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Presentkort Stadium - Till vintersneakers och Adidas beckenbauer TT Presentkort MQ - Lyde & Scott tröja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 En prenumeration på Filter och pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Protolike Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Önskar antingen mig en ny mobil(ca 900 - 1999 kr) och/eller kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Känns som att man hellre önskar sig pengar så att man kan köpa egna kläder, istället för att någon annan köper kläder i julklapp och så blir det fel storlek eller något annat. Men det är bara min åsikt. Önskar mig diverse serie-säsonger, pengar m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Refur Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Jag önskar mig, såklart, en spikmatta. Har läst om folk som verkligen fått hjälp av såna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 En prenumeration på Filter och pengar. Ooh, en mycket bra tidning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Önskar mig How I Met Your Mother säsong 1-3, Vad blir det för mat säsong 1-2 samt The Bro Code. Har inte en jävla aning om vad jag ska ge bort, och jag börjar bli stressad nu. Förresten, vad ger man till någon som gav en en begagnad, men mycket bra, mobiltelefon i tidig julklapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 (redigerad) Jag önskar mig pengar till mina resor till Stockholm/Göteborg som blir någon gång per månad. Redigerad 13 december, 2009 av VenoM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Jag firar inte jul, dvs ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Refur Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Önskar mig How I Met Your Mother säsong 1-3, Vad blir det för mat säsong 1-2 samt The Bro Code. Har inte en jävla aning om vad jag ska ge bort, och jag börjar bli stressad nu. Förresten, vad ger man till någon som gav en en begagnad, men mycket bra, mobiltelefon i tidig julklapp? Ellerhur? Jag tycker aldrig om att köpa julklappar. Mest stress då det är så många som ska köpas. Det är din bror som gav dig mobilen va? Hur gammal är han? Några speciella intressen eller saker som han har pratat om senaste tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Önskar mig How I Met Your Mother säsong 1-3, Vad blir det för mat säsong 1-2 samt The Bro Code. Har inte en jävla aning om vad jag ska ge bort, och jag börjar bli stressad nu. Förresten, vad ger man till någon som gav en en begagnad, men mycket bra, mobiltelefon i tidig julklapp? Kräv önskelistor av alla! Ingen lista - Ingen present! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Ellerhur? Jag tycker aldrig om att köpa julklappar. Mest stress då det är så många som ska köpas. Det är din bror som gav dig mobilen va? Hur gammal är han? Några speciella intressen eller saker som han har pratat om senaste tiden? Min systers pojkvän (mjo han är typ min bror vid det här laget ). Och tack, du fick mig att komma på vad jag ska ge honom! En enkelläst bok om aktie- och fondsparande, det vet jag att han kommer uppskatta. Förresten så måste jag rätta mig själv där; "stressad" blir jag egentligen aldrig. Men jag kan bli lite småspänd med tanke på att jag inte har så mycket tid kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Har inte en jävla aning om vad jag ska ge bort, och jag börjar bli stressad nu. Förresten, vad ger man till någon som gav en en begagnad, men mycket bra, mobiltelefon i tidig julklapp? Det skulle lika gärna kunna vara jag som skrev det. Men lyckligt lottad som jag är så älskar min flickvän att handla julklappar, så hon hittar nånting åt min morsa till exempel, ringer mig och frågar om vi ska ge det, och sen köper hon Jag betalar ju så klart hälften. Men fan så skönt att slippa stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Min systers pojkvän (mjo han är typ min bror vid det här laget ). Och tack, du fick mig att komma på vad jag ska ge honom! En enkelläst bok om aktie- och fondsparande, det vet jag att han kommer uppskatta. Förresten så måste jag rätta mig själv där; "stressad" blir jag egentligen aldrig. Men jag kan bli lite småspänd med tanke på att jag inte har så mycket tid kvar. Låter intressant! Vad heter boken? @Wu Zi Mu Haha, typ samma här. Jag brukar alltid kunna pitcha in med pengar på några julklappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts