Mathias Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Ingen spikmatta såhär långt, noterat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 PepparkvarnDjupa och platta tallrikarGlobal knivslipBra stekpannaStora serveringsskålar, salladskålar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Ingen spikmatta såhär långt, noterat! Jag ska köpa en åt pappa, trots att han tycker att det bara ät kuckelimuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 (redigerad) Fast det är ju inte alltid man kräver något av andra, utan bara något man önskar att man kunde få. Jag tänker ju inte att jag ska ha något, utan att jag vill ha . Dessutom ger man ju själv bort saker (kanske inte alla) men jag gör iallafall, så det blir någon form av utbyte. Jo, fast jag gillar inte hela den här grejen med "Nu är det jul, nu ska vi köpa köpa köpa! Varför? För att det är JUL, hallå?" Allt kokar ner till att det är affärerna som vill tjäna pengar. Jag brukade inte vara så här cynisk förut, men nu för tiden tycker jag att det är larvigt med julklappar. Det är för småbarn. Redigerad 1 december, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 2 Böcker & skoterglasögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 2 Böcker & skoterglasögon. Är böckerna några specifika, eller köparens val? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Är böckerna några specifika, eller köparens val? Köpare får självklart välja, dem vet ungefär vad jag läser för böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Önskar väl inget och har ingen aning vad jag ska ge, brukar luska ut det 2-3 dagar innan jul, kanske skulle planera lite detta år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 En ny crash-cymbal och lite nya trumskin hade inte vart fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Jo, fast jag gillar inte hela den här grejen med "Nu är det jul, nu ska vi köpa köpa köpa! Varför? För att det är JUL, hallå?" Allt kokar ner till att det är affärerna som vill tjäna pengar. Jag brukade inte vara så här cynisk förut, men nu för tiden tycker jag att det är larvigt med julklappar. Det är för småbarn. +1 Förra året eller om det var året innan, nån dag innan jul var det knökfullt med folk inne i Gävle. Jag var inne på en affär och gick runt för att döda tid tills bussen skulle gå, sedan träffade jag en jag kände och tappade helt bort tiden. Sedan märkte jag att min buss skulle gå om 1 minut så jag fick tokspringa bort till bussen detta resulterade givetvist i att jag gjorde världens dyk över nån persons julklappar. Seriöst, har aldrig sett så många kassar samtidigt, måste säkert varit 11-12 stycken kärringen höll i och det blev en jävla massa skrik om att jag hade förstört hennes jul. Stort careface från mig och jag sprang min väg och hann precis med bussen hem! Orkar verkligen inte med julrushen, folk överallt och alla ska vara så jävla panikslagna över vad dom ska ha och tränga sig ut på gatorna samtidigt för att hitta nått att köpa! Usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Jag kan nog gissa varför jag inte alls håller med många av er. Ser jag något jag vill ge åt någon i julklapp så köper jag det, spelar ingen roll vilken tid på året. Om inte, så beställer jag det mesta via nätet. Då slipper man julrushen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Global knivslip Om du inte får det i julklapp kan du få köpa av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Och tillbaka önskar du dig en laptop? Julens anda! Haha, nejdå. Det är bra att du gör ditt bästa för att ge iaf nånting =) Tror mitt bildarbete är värderat till ungefär 8000, och laptopen jag vill ha kostar ca 5000, så egentligen ger jag bort för mer! Fan vad bittra alla som skriver "ingenting" låter. Om ni inte önskar er nåt eller ska ge bort nåt behöver ni inte skriva i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Jag köper de jag vill ha, likaså mina bröder. Vi går dock ihop å köper något till mor å far. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Önskar mig pengar till Åreresa, samt skoblock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Tror mitt bildarbete är värderat till ungefär 8000, och laptopen jag vill ha kostar ca 5000, så egentligen ger jag bort för mer! Fan vad bittra alla som skriver "ingenting" låter. Om ni inte önskar er nåt eller ska ge bort nåt behöver ni inte skriva i tråden. ja, fyfan, bittert att jobba ihop sina egna saker och bara vara nöjd över att få träffa familj som bor på annan ort, usch å blä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Vi borde fira Thanksgiving i här i Sverige också. Då "har vi en anledning" att vara tacksamma för något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Om du inte får det i julklapp kan du få köpa av mig. Okej, det ska jag lägga på minnet! Kan du rekommendera någon annan slip som är att föredra framför denna? Jag har Globalknivar så det borde vara det mest lämpade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 ja, fyfan, bittert att jobba ihop sina egna saker och bara vara nöjd över att få träffa familj som bor på annan ort, usch å blä. Men det är inte vad den här tråden handlar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Typ pengar, kläder. Och Modern Warfare 2, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts