VickeX Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Varför kan jag inte posta en tråd i Loungen helt plötsligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Hm, det fungerade för mig. Får du ett felmeddelande eller vad händer? Finns det fler som har detta problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Stog att jag inte hade tillåtelse. Sedan tar det någon minut innan jag ens kommer in på GTAsajten igen. Känns ju lite som en hyber men då förstår jag inte varför jag skulle kunna posta. Dessutom så ska man väl då få ett medelande, och så har jag inte gjort någonting fel direkt, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=48567 Kolla tråden, har det med detta att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=48567 Kolla tråden, har det med detta att göra? Kanske. Vet inte när jag senast postade en tråd i loungen så jag vet inte hur länge det inte fungerat. Hmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Kanske. Vet inte när jag senast postade en tråd i loungen så jag vet inte hur länge det inte fungerat. Hmm. Som sagt, kolla hela tråden. Känner du igen felmeddelandet? I så fall borde det vara servern, eftersom att det inte är forumet som ger felmeddelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Som sagt, kolla hela tråden. Känner du igen felmeddelandet? I så fall borde det vara servern, eftersom att det inte är forumet som ger felmeddelande. Nej, det står: "You don't have permission for this document" eller någonting liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Nej, det står: "You don't have permission for this document" eller någonting liknande. Då är det samma problem... Hultenius skrev i någon av de sista posterna i tråden att han var mycket intresserad av sådan problem, så mitt tips är att du kontaktar honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts