eXotic Skrivet 12 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2011 Antar 360 då PSN (Tror jag) fortfarande är nere. Hahahahaha! Fy fan, jag har blivit så van vid det att jag inte ens tänkte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2011 Fy fan... Jag är grymt missnöjd på det här spelet Strax innan man började spela så verkade det väldigt bra, men sen gick det rakt ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2011 Fy fan... Jag är grymt missnöjd på det här spelet Strax innan man började spela så verkade det väldigt bra, men sen gick det rakt ner. SP eller MP? Singleplayern är ju i stort sett som MP fast med bots istället, så om man letar efter en bra singleplayer upplevelse är Brink inget att ha. Dock verkar den kompetitiva scenen någorlunda lovande än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2011 SP eller MP? Singleplayern är ju i stort sett som MP fast med bots istället, så om man letar efter en bra singleplayer upplevelse är Brink inget att ha. Dock verkar den kompetitiva scenen någorlunda lovande än så länge. Mjo, det kan bero på de oerhört urblåsta bottarna. Men kändes som att skalan dps/max hp var väldigt oproportionell. Som MW2 utan Hardcore mode. Grymt intressant customization dock, hoppas det kommer liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2011 Mjo, det kan bero på de oerhört urblåsta bottarna. Men kändes som att skalan dps/max hp var väldigt oproportionell. Som MW2 utan Hardcore mode. Grymt intressant customization dock, hoppas det kommer liknande. Grejen som Splash Damage försöker nå dock är att teamplay kommer före gunplay, det vill säga att objectives är viktigare än att springa runt och få frags. Så dps/hp-skalan är nog anpassad efter det. Tycker du ska pröva MP (Om du nu är beredd att lägga ut pengarna, alternativt testa hos någon som köpt det) då det är det som Splash Damage satsat mest på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2011 Singleplayer är ju seriöst värdelös! Springa runt med dumma bottar som yrar runt bland alla möjliga gångar. Varför kan inte alla springa samma väg? Fattar inte riktigt storyn heller, var ju ingen direkt bra briefing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts