GiZmo Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Mew Needar nya delar till datorn, Moderkort/Processor/Minnen. Nätaggregat (620w) och grafikkort (HD5870) har jag samt resten som needas. Kollat lite på detta paketet: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=396675 Har någon några åsikter? Bra/Dåligt? thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Är inte en i5 ett bättre val? hm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Aye, curly poke'ade mig om det Gigabyte GA-P55-UD3 - ATX - iP55 Intel Core i5 i5-750 / 2.66 GHz Corsair XMS3 minne - 4 GB ( 2 x 2 GB ) Blir nog det istället, 4.011:-. Funderade på mer minne (8gb) men det får nog vänta ett tag, kan köpa mer senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 En sak jag aldrig tog upp är om du vill ha möjlighet till Crossfire? Då bör du satsa på ett moderkort med dual x8 istället för x16+x4 som UD3 kör. Kom också på nu att P55A-UD3 för 1 185 kr (eller UD4 om Crossfire) vore vettigt att investera i eftersom det har ett par portar för USB 3.0 och SATA 3. Dock är det nåt tjafs om huruvida det är äkta USB 3.0 och SATA 3 pga. flaskhals i något chipset, Asus är petiga och säger att de är de enda som har äkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Vad är detta "Crossfire" man kör eller det man får med till grafikkortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Vad är detta "Crossfire" man kör eller det man får med till grafikkortet? 2 grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts