Vice. Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Min ikoner, skrivbordet ser helt sjukt ut. Det är liksom utdragna. Gissar på att upplösningen inte är rätt. Har 20" widescreen skärm med upplösningen 1280 x 960. Är detta de optimala eller skall det vara nått annat? Hur får man reda på vilket som är bästa för den skärm jag har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Min ikoner, skrivbordet ser helt sjukt ut. Det är liksom utdragna. Gissar på att upplösningen inte är rätt. Har 20" widescreen skärm med upplösningen 1280 x 960. Är detta de optimala eller skall det vara nått annat? Hur får man reda på vilket som är bästa för den skärm jag har? Du väljer helt enkelt det högsta som går Dina inställningar är för en typ 17"-19" vanlig skärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Du väljer helt enkelt det högsta som går Dina inställningar är för en typ 17"-19" vanlig skärm. Ah, så enkelt var det alltså. Tack, provar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts